Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Setembre de 2008, 11:23:19
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  ¿Invierno?
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: ¿Invierno?  (Llegit 388 vegades)
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 8410

Re: ¿Invierno?
« Resposta #10 en: 9 Gener de 2007, 12:10:14 »

dic que per exemple, Nuria o La Molina, gastar-se peles amb els canons, tant els hi carda perquè ho paguem tots , empresa pública ... a Vallter es privat, i l´hi resulta un fort cop per les seves previsions ...
no sabia que fossin públiques la veritat... però vaja n'estic segur que tenen algún tipus de asegurança o tan sols un fons per preveure aquestes coses...no em crec que siguin tna "pardillus" i més essent privats...un altre cosa es que és queixen i amb raó perqué és un pal fort...

Estaria bé comparar perque la memòria és curta (almenys la meva).

Recordo anys molt fatals quan les estacions no tenien canons. Port del Compte quedava tancada o casi perquè hi havien "arrastres" des de molt avall. Vallter passava d'estar fatal a rebre una important nevada tardana, casi primaveral, (de llevant) de casi 2 m i tenir neu fins el maig.

Tothom va acabar instal.lant canons. Fins i tot estacions que presumien sempre de bona neu.

I fa ben pocs anys l'esquí de fons, que practico quan puc, va estar fatal durant tot el gener. Aquest és més sensible a la manca de neu, al no haver-hi canons i haver de començar amb esquís posats des de l'aparcament.

ho tinc a casa m'ho miraré aquesta nit si puc i ho penjaré.... Wink

En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2357

« Resposta #11 en: 9 Gener de 2007, 12:24:31 »

dic que per exemple, Nuria o La Molina, gastar-se peles amb els canons, tant els hi carda perquè ho paguem tots , empresa pública ... a Vallter es privat, i l´hi resulta un fort cop per les seves previsions ...

Port del Compte era privat i va tenir problemes financers i va fer alguna mena de fallida. Aleshores va passar a mans públiques perquè la Generalitat (no sé a través de quin organisme) s'en va fer càrrec, però crec que dins d'un plan de recuperació que l'havia de tornar, al menys en part, a mans privades després d'un determinat període. No sé en quina fase està ara.

En línia
Deividson
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1119

Cerviño en Agosto..

« Resposta #12 en: 9 Gener de 2007, 19:13:50 »

señores... es normal que tengan problemas algunas estaciones como siempre ha pasado, al menos desde los casi 19 años que llevo esquiando, pero lo que no es normal y espero que alguien tenga datos.. es que ninguna pista en todo el pirineo este en condiciones, todas estan tirando de artificial porque si no ni abrirían. Lips Sealed
Si no era una era otra, pero siempre había alguna que estaba bien de nieve(casi siempre Baqueira), este año no se salva ni cristo!! Tongue
En línia

Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió