Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nou aparatet (Llegit 1873 vegades)
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5212

Informàtic desaprofitat
|
Hoooome 
Si és de Bilbao segur 
D'acord, entès....
GRÀCIES de nou.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9990

|
De tota manera pensa que on fan més mal els llamps en les instal·lacions domèstiques no és el llamp en sí, sinó la pertorbació magnètica que genera. Es molt normal que petin neveres i teles mentre els fusibles estan sencers. Ho deia el Mandor: les neveres serveixen per protegir els fusibles  Jo desconnecto el sai de la corrent i faig que aguanti el PC encès. Amb això ja protegeixes...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2389

|
De tota manera pensa que on fan més mal els llamps en les instal·lacions domèstiques no és el llamp en sí, sinó la pertorbació magnètica que genera. Es molt normal que petin neveres i teles mentre els fusibles estan sencers. Ho deia el Mandor: les neveres serveixen per protegir els fusibles  Jo desconnecto el sai de la corrent i faig que aguanti el PC encès. Amb això ja protegeixes... Si. Sobretot si l'edifici té parallamps pateix molt més tot plegat, doncs les descàrregues són més probables, de més intensitat, i amb una pujada molt ràpida del corrent.
Quan menys connexions tinguin els aparells i més compacte quedi tot el cablejat, millor. Per exemple: - Connexió a xarxa i telèfon -> fatal. Apart de les induccions al propi edifici poden haver-hi uns quans milers de volts entre xarxes per descàrregues a algun km enllà. Els protectors de la línia telefònica poden ajudar en aquest cas. - Desconnectar-ho de xarxa 220 i deixar el SAI -> Molt millor. Si hi ha cablejats llargs (càmera o estació cablejada a la teulada) també pot petar algo, sobretot si es manté la connexió telefònica. En aquest cas ens hauríem d'assegurar la connexió a terra dels protectors de la xarxa telefònica, si n'hi ha, després de la connexió dels 220 V. - Desconnectar-ho de 220 i telèfon -> Bastant segur, sobretot si no hi ha massa d'altres cablejats.
Ara, res és 100% segur. Les instal.lacions professionals aguanten molt, però si dedica molt a la protecció.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
lo teu Egareng deu ser un SUPER-SAI 
El meu de 500wats (un "APC") només aguanta 25 minuts (el PC, router, camara,) 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Informàtic desaprofitat
|
Moltes gràcies!! 
Per tant, a part de desconectar-ho tot en cas de tempesta, el millor seria desconectar el SAI, desendollar-lo, i fer que l'ordinador funcioni una estona amb la corrent del SAI?
El que si que no se, és com es pot calcular el temps que pot durar la bateria. Segons les instruccions, uns 16 minuts, però si només funciona la torre? Sense pantalla, ni altres perifèrics, és clar.
Boira...
Què vols dir, Quan menys connexions tinguin els aparells i més compacte quedi tot el cablejat, millor. ?
Gràcies de nou
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12994

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Otia el meu sai pobret ja fot figa als 10 o 15 minuts.... però aguanta el server i el mac... encara que aquest l'apago al moment per a que no el fongui en 5 minuts......
Estic per comprar-me una batería de cotxe de 45A i fotre-la en substitució de la merda que porten els SAI de sèrie.... m'ho va explicar un "xispes" que ho té muntat a casa seva i li aguanta amb un pc dels actuals unes 2 o 3h pel capdavall..... amb pantalla inclosa.....
Aprofitaré la carcassa i la batería conectada al sai..... quan vegi la dona l'engendru s'acabarà de tallar les venes que li feien falta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Informàtic desaprofitat
|
És que últimament tinc microtalls a punta pala. Res d'un o dos segons, lo suficient per parar l'ordinador.
No se si pot ser degut a que sóc el cul de la línia o què, però m'he enrecordat dels senyors aquests de la llum i dels seus familiars que no vegis.
Garil, pot ser en un futur això interessarà a més d'un. Aquest invent del "xipes" a veure si rula un xic per Catmeteo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|