Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nou aparatet (Llegit 1870 vegades)
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2389

|
de http://en.wikipedia.org/wiki/Lead-acid_battery
Starting batteries decay with deep discharges
Lead acid batteries designed for starting service, such as those used in most automobiles, are not designed for deep discharge. They have a large number of thin plates designed for maximum surface area, and therefore maximum current output, but which can easily be damaged by deep discharge. Repeated deep discharges will result in capacity loss and ultimately in premature failure, as the electrodes disintegrate due to mechanical stresses that arise from cycling. A common misconception is that starting batteries should always be kept on float charge. In reality, this practice will encourage corrosion in the electrodes and result in premature failure. Starting batteries should be kept open-circuit but charged regularly (at least once every two weeks) to prevent sulfation.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12991

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Collons...... bò de dir-ho....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1293

|
Et recomano un muntatge com aquest. Actualment ja no és dintre el cotxe sinó en un magatzem, però el sistema és el mateix. Resisteix sense problemes 12 hores.
A més, he posat una bateria de moto al modem, ó sigui que fins i tot això funciona. Entre servidor i mòdem tot és wi-fi, per a evitar que un llamp al telèfon em fregeixi el servidor:
http://www.casacota.cat/teranyina?num=1131904148
Dimarts que ve ho veurem, Endesa ha anunciat un tall de les 8:00 a les 13:00 perquè estan posant torres per les muntanyes (encara més).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12991

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Otia m'he de registar, accès restringit.... encara no he rebut el correu de confirmació 
A veure...... que estic impacient
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2389

|
Bones aportacions.
No tinc experiència amb SAIs i en l'assumpte de la dissipació no hi havia pensat. No m'extranya de la manera que s'intenta estalviar en qualsevol muntatge.
El meu granet de sorra:
- Les bateries per aquestes aplicacions han de ser de les que es denominen: descàrrega profunda, nàutica, tracció, aplicacions fotovoltaiques, ús flotant, etc., ... NO arrencada, que per altra banda són les habituals i barates.
- Si no són sellades han d'estar en lloc ventilat i una mica apartades d'aparells i objectes metàl.lics, doncs deixen anar gassos no massa sans i corrosius.
- Apart d'augmentar la capacitat del SAI, intentar reduir el consum tot el que sigui possible: monitor fora, ordinador amb lo mínim, etc. També, si és possible, els aparells que es puguin alimentar de 12 V dc (mòdem ?, cònsola ? ) connectar-los directament a la bateria. Ens estalvíem dues conversions (DC->AC->DC), que algun watt perden per el camí i guanyem en fiabilitat al reduir elements.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|