Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: WEBCAMS (Llegit 399 vegades)
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3545

Matinades mogudes d'estiu...
|
 |
WEBCAMS
« en: 13 Gener de 2007, 14:15:38 » |
|
Hola, bona tarda.
M'agradaria saber com es pot instal·lar una webcam per una pàgina web, tal i com molta gent en té, una d'aquelles que s'actualitza, per exemple, cada 15 minuts...
Si sabeu quin tipus de webcam cal, o qualsevol altre informació, us estaré molt agraïts.
Atentament, MeteoBDN
|

Dibujo.JPG (19.03 KB, 762x113 - vist 159 vegades.)
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 353,7 mm. 
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3305
|
 |
Re: WEBCAMS
« Resposta #1 en: 13 Gener de 2007, 16:01:54 » |
|
Webcams USB comuns...
Qualitat passable per a llevar-se el mono d'una webcam... Conexió USB màxim 5 metres al PC... Molt econòmic...
Webcams IP...
Qualitat considerable, funcionen com un punt d'accés més per al router. Conexió wifii o cablejada, sense limits de llargària... Més cares... sobre uns 300€.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 261

|
 |
« Resposta #3 en: 13 Gener de 2007, 22:40:03 » |
|
Les Axis 211:la càmera,carcassa,tot el cablejat entre altres minucies importants 1000 euros.Té iris automàtic. Una advertència:no penseu ni per un moment que una càmera com la que jo tinc instal.lada o d`un altre tipus,us vagi una "foto" i quedi perfecte.Aquest aparells han de mesurar molts camps de llum,i equilibrar els constrastor la imatge.Algunes càmeres;per exemple,sòn bones per enfocar edificis i en canvi el cel els quedarà blanc.També passa,que amb el cel ple de Ci,o Cs el terra quedi fosc i els nùvols es vegin perfecte.De fet hi han infinitats de detalls que les webcams intenten corretgir al llarg del dia.En conclusió,que en el mercat dèu haver càmeres automàtiques que funcionin com una de fotogràfica,i segurament no la trobaria-ho per menys de 2000 euros.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 92
|
 |
« Resposta #4 en: 14 Gener de 2007, 02:21:15 » |
|
Jo tinc una càmara molt senzilleta... Per rotular la imatge amb la data/hora i pujar-la cada 15 minuts a la web faig servir una àplicació (una mica antiga tambe però que no em dona cap tipus de problema) que es diu Dorgem, que és software lliure http://dorgem.sourceforge.net/
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|