Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Temperatura (Llegit 1551 vegades)
|
jatel
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 48

|
Gracies a tots, a veure que faig al final, dons despres de gastar uns 250€ en la estacio no es questio de gastar mes , jeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6545

Volamos?
|
Lo que si me gustaria por parte de todos los usuarios que han adquirido la Radiation Shield vayan informando de que el cambio ademas de que es mas que positivo la tranquilidad y seguridad que te queda al ver que las temperaturas van perfectas, mas que nada para que anime al resto que no hacen mas que hacer garitas y no terminan de convencer como ha publicado mas de uno, al final lo barato les sale caro y seguro que mas de algun usuario lleva tanto gastado en platos,maderas,tablillas,rejillas de plastico, rejillas metalicas,pinturas,quebraderos de cabeza que se podria haber comprado directamente la Radiation Shield. Saludos.
P.D Yo fui uno de los que hizo el cambio a la Radiation Shield hace ya dos años y es una maravilla.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Aquí otro poseedor de la garita Davis y como ya comenta la demás gente ni un solo problema desde que la instalé. La verdad es que al principio te pare "un palo" soltar 100 y pico euros, pero a la larga los amortizas.
Yo me pillé la Davis por 2 motivos, el primero y principal porque el bricolaje y yo no hacemos muchas migas y luego por lo que veía en el foro de si las temperaturas con las garitas caseras no eran muy fiables.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Breitling
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 127
Luis
|
Una garita casera bien hecha no tiene que dar problema ninguno. Ojo, bien hecha, no una chapuza. En breve os enseñaré la mia, con método de construcción completo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Undulatus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental
|
Senyors soc posseïdor de una Radiaton Shield Davis des de fa un parell de setmanes.
El canvi és espectacular.
Els plats "undulatus home made" no funcionen a l'estiu quan el sol pica bé.
A l'hivern com és evident sembla que funcioni millor, però si tens un bon sol sempre marxa algun grau de mes.
Jo al menys no he sabut fer-ho amb bricomania.
Ja s'ha comentat en aquest foro, hi ha una gent a Finlandia que tenen el protector bé de preu.
http://weatherstation.net/store/product_list.php?id_group=92
Ojo, el preu està en dolars!!!!
Al canvi encara es més barat.
Jo en total he pagat posat a casa 77,11€

Apa siau.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2738

|
Me l'he demanat. No tinc temps per fer invents (.. i això que m'agrada)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|