Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: 3479 mts (Llegit 1105 vegades)
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3207

Termi-meteo... :P
|
 |
Re: 3479 mts
« Resposta #12 en: 15 Gener de 2007, 23:58:38 » |
|
FELICITATS PER L'ASCENSIÓ AL TOP PENINSULAR! 
Torreneules té raó, el Veleta és més fàcil.
Cal dir que, per la foto, la cara nord del Mulhacén sembla més entretinguda...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3207

Termi-meteo... :P
|
 |
« Resposta #13 en: 16 Gener de 2007, 00:03:19 » |
|
Me lo parece a mi o me equivoco que el camino de subida no era muy duro............?
Probablemente, el 3mil menos duro de todos los 3miles que existen, y no es coña. Ya decia yo...........No veia mucho repecho........pero claro es el mas alto y eso no se lo quita nadie Se nota que el glaciarismo no le metió casi mano en épocas pasadas... si estuviera por encima de 42ºN, otro gallo le hubiera cantado el hielo!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3292
|
 |
« Resposta #14 en: 16 Gener de 2007, 00:46:06 » |
|
Olé.... !
Qué nivelazo.. muy buenas las instantáneas de Gale con el manubrio fuera.. . El amanecer si que salió limpio y dorado, no? y por último el mar de nubes de la bajada, se sale.. las fotos dan impresion del infinito...
Enhorabuena por la cima...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29656

|
 |
« Resposta #15 en: 16 Gener de 2007, 01:04:02 » |
|
Cago en la leche, y los 20 metros de nieve que esperabais encontrar? 
Bueno, otro para la butxaca.
P.D ¿Qué tal el avión?
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3593

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
 |
« Resposta #16 en: 16 Gener de 2007, 07:27:20 » |
|
ei moltes felicitats!! 
bones fotos i tela quin viatge mes guapo que us heu muntat, ja m'agradaria a mi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tiger
Vull ser gay, peti qui peti.....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3591

Hola GUAPU!!
|
 |
« Resposta #17 en: 16 Gener de 2007, 07:29:46 » |
|
Moltes felicitats a tots.....
bonic el cap de setmana "llarg", quina enveja
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7382

El verano será muy caluroso....
|
 |
« Resposta #19 en: 16 Gener de 2007, 07:52:54 » |
|
P.D ¿Qué tal el avión?
Mmmm ... iba empastillado, no recuerdo nada.
jejjejje, el M.A. del foro.... 
Este verano hice una rutilla por esos lares, y lo que dices, Jordi, era muy fácil (o bastante soportable, vaya)... Una tormentilla me dejó sin coronar, más que nada para que no me pasara lo que le pasó a Pedro... , así que pa'bajo otra vez...
Enhorabuena por el paseíto, y también a todos tus acompañantes..
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4
|
|
|
|
|