Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: On està millor de preu? (Llegit 947 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22020

Nova Zodiac
|
Davis y garantía..........
Por ley creo que hay dos años de garantía... también por ley (parece ser) hay que pagar el doble por lo mismo pasando por el "importador oficial", el cual se saltó a la torera la depreciación del dolar respecto al euro y mantuvo, y mantiene, no lo olvidemos, los precios abusivos, desorbitados y casi estafadores, antes de, que después de, y hablamos del 25% más o menos con los productos davis que vende en exclusiva...
llevo 5 años con la davis comprada A MITAD DE PRECIO sin problemas, y se se me jode la volveré a comprar al otro lado del charco, como dice g-force es cuestión de suerte, lo otro es cuestión de robo
Ademas de un servicio pesimo de reparacion, tardio, y con una soberana prepotencia...... ala!!! ya me he quedado a gusto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2410

|
Davis y garantía..........
Por ley creo que hay dos años de garantía... también por ley (parece ser) hay que pagar el doble por lo mismo pasando por el "importador oficial", el cual se saltó a la torera la depreciación del dolar respecto al euro y mantuvo, y mantiene, no lo olvidemos, los precios abusivos, desorbitados y casi estafadores ........,
Algo similar iba a escribir. Aplicable a muchísimos otros productos (cámaras, equipos radioaficionado, ...). ¿ Por qué aquí pagamos x2 del precio USA y mucho más que en cualquier pais europeo ? Y comparamos PVP. El distribuidor ya tiene sus descuentos, que son los que le deben proporcionar sus margen de negocio. Estamos aún en un pais donde determinados productos son un lujo y los lujos se pagan.
Comprar directo a USA tiene sus riesgos: aduanas, portes caros (que se multiplican en caso de cualquier devolución), normativas, garantía, etc.. pero y ¿ comprar a otros países europeos ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22020

Nova Zodiac
|
Garilo, qui distribueix Rainwise a les nostres terres??
Les 3 que tenim instal-lades a cambrils s'han comprat aquí: www.tek3000.comJo vaig contactar amb aquesta gent per comprar la Rainwise. Abans però, els vaig fer una consulta, volia saber si el anemo es podia separar per posar a la teulada i la resta abaix al jardí. Em va contestar que no. Després en Garil em va aclarir que si que es pot separar però forçosament ha de ser amb cable, el que em va fer tirar enrera la compra. Una llàstima, però no puc passar fil de la teulada fins al jardi. Ara estic mirant opcions de la Davis a USA, es pot afegit un transmisosr wireless per l'anemo. Tot i el risc de la compra fora d'aquí, la diferència em sembla que valdrà la pena jugarse-la Ara estic esperant em confirmin el tema ports i/o aduanes i decidiré. Has mirat l'opcio de comprar-la a Europa??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tranquil
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 999

Tranquilitat i bons aliments.
|
I de pasada quines porten menys problemes en cas de problemes no Lluìs?? hem refereixo a garanties, aduanes ........
Està clar que si la compres als Estats Apretats, en cas de garantia pots tindre algún problema, mes que res per enviar-la i tal, i també si la garantia serveix per aquí Espanya, ho tindrem que averiguar. Si compres via CCSI ... representa que compres a Europa (UK/Finland), no ?. A més, ara citen "agent" a la Península http://weatherstation.net/location.php?id=8Al preu de CCSI (535 $) també hauràs de sumar-li ports. Jo la vaig comprar aqui http://weatherstation.net i va venir desde finland. versió europea i garantia europea. A mi no hem van cobrar aduanes. Repeteixo. la vaig comprar a http://weatherstation.net
|
|
|
|
|
En línia
|
M'ENCANTAAAAAA!!! Web cam. Mirant al N des de Llinars. (Montseny)    Llinars del Vallès. Barcelona.
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3]
|
|
|
|
|