Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes de sempre: El VENT i el WEATHERLINK (Llegit 1021 vegades)
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Jo crec que el tema de l'anemo es pot solucionar amb les connexions de fibra òptica que el Meteosee va comentar per aquí... A veure si et pot dir si hi ha connectors del tipus que necessites...
Es USB o RS-323?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6410

Ibiza ciudad
|
Sobre el weatherlink, primero dime que version tienes, segundo si al mismo tiempo que lo tienes abierto ejecutas o utilizas el ordenador, yo de vez encuando me pasaba lo mismo, hasta que di con la solucion, al menos ya no me ha vuelto a pasar, cuando habras el weatherlink dejalo tal cual con la pantalla en gris, y directamente lo minimizas y olvidate de el, si en algun momento quieres ver alguna grafica lo vuelves a traer al frente las miras pero al acabar vuelve a cerrar todas las ventanas dejalo en la pantalla gris y lo vuelves a minimizar, a mi me va de fabula.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14124

|
Sobre el weatherlink, primero dime que version tienes, segundo si al mismo tiempo que lo tienes abierto ejecutas o utilizas el ordenador, yo de vez encuando me pasaba lo mismo, hasta que di con la solucion, al menos ya no me ha vuelto a pasar, cuando habras el weatherlink dejalo tal cual con la pantalla en gris, y directamente lo minimizas y olvidate de el, si en algun momento quieres ver alguna grafica lo vuelves a traer al frente las miras pero al acabar vuelve a cerrar todas las ventanas dejalo en la pantalla gris y lo vuelves a minimizar, a mi me va de fabula.
Ahí le has dado g-force.
Yo lo tengo así desde hace meses y va como la seda el WL.
Antes, cuando siempre tenía abierto el "Vantage Bulletin" con las gráficas y tal, iba super lento y se bloqueaba a menudo (lo típico que a medio upload petaba). Creo que todos los que tenemos el WL nos ha pasado alguna vez Parece una tontería pero el simple hecho de dejar la pantalla en gris sin dejar abierta ninguna de sus aplicaciones, puede que sea la solución.
saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Per si pot ajudar.....
Jo tinc el weaterlink minimitzat, pero amb la pantalla amb els uploads obert (log) i la pantalla apagada................i de moment ( ) va bastant be desde fa 3 anys.(alguna penjada, al fer els uploads, pero per dir algo, 10 cops l'any) Un cop al mes mes o menys tanco el ordinador i el torno a possar en marxa. (Guindous 98 SE) Tinc uns 10 metres (o mes) desde la consola al PC amb RS232, i cuasi sempre cap problema de conexió o dades malament (sols un dia un cop de vent que no se encara com va ser)  Crec que es una bona relació conexió i falles.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Doncs sí, ja veus, tot sigui per la meteo i les dades fiables!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|