Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
14 Octubre de 2008, 03:19:44
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Senyor arcus (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Problemes de sempre: El VENT i el WEATHERLINK
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Problemes de sempre: El VENT i el WEATHERLINK  (Llegit 1021 vegades)
TempusFugit
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 506

Més nuclears? No gràcies

Problemes de sempre: El VENT i el WEATHERLINK
« en: 16 Gener de 2007, 16:09:33 »

Bona tarda.
Tinc una Davis Vantage Pro 2

El fet és que des de que la tinc sempre he tingut els mateixos problemes i ja n'estic ven fart!
Si algu sap solucionar-ho li estaria molt agraït

Problema 1:
L'error de l'anemòmetre per culpa de la diferencia de potencial, donant cops de 150 Km/h.
He intentat posar-hi remei vaires vegades però no hi ha manera: conetar el màstil de l'estacio a un terra fabricat per mi; canviar l'endoll de l'ordinador. Vaig trucar a darrera informant-me del famós "Link Isolator" pero es veu que no es compatible amb la Vantage Pro.
Si algu es un  crack amb el tema i em podria ajudar pas per pas,

Problema 2:
El Weatherlink es penja. pot estar hores o dies funcionant bé, però a la llarga sempre s'acaba penjant, això va fatal per enviar les dades a internet. Un cop s'ha penjat, s'ha de reinicar l'ordinador perque torni a funcionar.
He formatejat l'ordinador per intentar arreglar el problema pero continua penjant-se igual.
Al Weatherlink li faig un ultimàtum si algu sap arreglar el problema, si no em passaré al VWS, encara que amb recança.

Gràcies per tot
En línia

Mata (Pla de l'estany) 135 msnm               

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9992

Re: Problemes de sempre: El VENT i el WEATHERLINK
« Resposta #1 en: 16 Gener de 2007, 19:49:05 »

Jo crec que el tema de l'anemo es pot solucionar amb les connexions de fibra òptica que el Meteosee va comentar per aquí... A veure si et pot dir si hi ha connectors del tipus que necessites...

Es USB o RS-323?
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6410

Ibiza ciudad

« Resposta #2 en: 16 Gener de 2007, 21:26:40 »

Sobre el weatherlink, primero dime que version tienes, segundo si al mismo tiempo que lo tienes abierto ejecutas o utilizas el ordenador, yo de vez encuando me pasaba lo mismo, hasta que di con la solucion, al menos ya no me ha vuelto a pasar, cuando habras el weatherlink dejalo tal cual con la pantalla en gris, y directamente lo minimizas y olvidate de el, si en algun momento quieres ver alguna grafica lo vuelves a traer al frente las miras pero al acabar vuelve a cerrar todas las ventanas dejalo en la pantalla gris y lo vuelves a minimizar, a mi me va de fabula.
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14124

« Resposta #3 en: 16 Gener de 2007, 23:10:48 »

Sobre el weatherlink, primero dime que version tienes, segundo si al mismo tiempo que lo tienes abierto ejecutas o utilizas el ordenador, yo de vez encuando me pasaba lo mismo, hasta que di con la solucion, al menos ya no me ha vuelto a pasar, cuando habras el weatherlink dejalo tal cual con la pantalla en gris, y directamente lo minimizas y olvidate de el, si en algun momento quieres ver alguna grafica lo vuelves a traer al frente las miras pero al acabar vuelve a cerrar todas las ventanas dejalo en la pantalla gris y lo vuelves a minimizar, a mi me va de fabula.

Ahí le has dado g-force.

Yo lo tengo así desde hace meses y va como la seda el WL.

Antes, cuando siempre tenía abierto el "Vantage Bulletin" con las gráficas y tal, iba super lento y se bloqueaba a menudo (lo típico que a medio upload petaba). Creo que todos los que tenemos el WL nos ha pasado alguna vez  Parece una tontería pero el simple hecho de dejar la pantalla en gris sin dejar abierta ninguna de sus aplicaciones, puede que sea la solución.

saludos

En línia

TempusFugit
Cumulus Mediocris

Missatges: 506

Més nuclears? No gràcies

« Resposta #4 en: 17 Gener de 2007, 00:32:09 »

Ei, merci a tots!  Wink

La versió que faig servir del WL és el 5.6. Faré cas als vostres consells i intentaré tenir-lo obert minimitzat i amb la pantalla només amb gris. De fet ja m'havia adonat que fent això el programa no petava tan sovint, però a la llarga m'acaba petant igualment.

Pel què fa al problema del vent, la conexió que faig servir es USB. Egarenc, em pots comentar alguna cosa més de la conexió amb fibra òptica?

Si continuo patint el problema del WL ja ho comentaré

Merci! Smiley
En línia

Mata (Pla de l'estany) 135 msnm               

Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #5 en: 17 Gener de 2007, 10:16:03 »

Pel què fa al problema del vent, la conexió que faig servir es USB. Egarenc, em pots comentar alguna cosa més de la conexió amb fibra òptica?

Es tracta d'isolar la consola i el PC elèctricament intercalant un aparell que fa la unió amb fibra. No sé si hi ha dispositius així amb USB...

A veure si el Meteosee veu aquest topic! Wink
En línia

Ramon
Cumulus

Missatges: 104

« Resposta #6 en: 17 Gener de 2007, 10:54:20 »

Per si pot ajudar.....

Jo tinc el weaterlink  minimitzat, pero amb la pantalla amb els uploads obert (log) i la pantalla apagada................i de moment ( Roll Eyes ) va bastant be desde fa 3 anys.(alguna penjada, al fer els uploads, pero per dir algo, 10 cops l'any)
Un cop al mes mes o menys tanco el ordinador i el torno a possar en marxa. (Guindous 98 SE)  Tongue
Tinc uns 10 metres (o mes) desde la consola al PC amb RS232, i cuasi sempre cap problema de conexió o dades malament (sols un dia un cop de vent que no se encara com va ser)
Crec que es una bona relació conexió i falles..... Grin
En línia

Ramon Estrany -   http://www.tempsmataro.net
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #7 en: 17 Gener de 2007, 12:01:11 »

Es tracta d'isolar la consola i el PC elèctricament intercalant un aparell que fa la unió amb fibra. No sé si hi ha dispositius així amb USB...

A veure si el Meteosee veu aquest topic! Wink

Hola, aquí estic!

Doncs no conec cap conversor de mitjans USB-fibra però pots trucar a Conetica (93 435 95 30) a veure si tenen alguna cosa. Demana pel Jesus.

Espero que trobis alguna cosa, però aquest aparells son cars i no se si compensarà. No et servirà de consol però a mi el problema se'm va sol.lucionar al canviar de casa, o sigui que el problema no és de la estació en sí.
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #8 en: 17 Gener de 2007, 12:08:25 »

aquest aparells son cars i no se si compensarà [...] a mi el problema se'm va sol.lucionar al canviar de casa

Tan car és que et sortia més a compte canviar-te de casa? Shocked

Grin Grin Grin

En línia

Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #9 en: 17 Gener de 2007, 12:46:10 »

aquest aparells son cars i no se si compensarà [...] a mi el problema se'm va sol.lucionar al canviar de casa

Tan car és que et sortia més a compte canviar-te de casa? Shocked

Grin Grin Grin

Doncs sí, ja veus, tot sigui per la meteo i les dades fiables!!   Wink
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Pàgines: [1] 2 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió