Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes de sempre: El VENT i el WEATHERLINK (Llegit 1028 vegades)
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Se us ha acudit enviar un correu directament a Davis?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6414

Ibiza ciudad
|
Prueba el tema de los enchufes, empieza a poner la estacion y el ordenador en la misma toma, haz pruebas en este sentido no vayas a tener el problema cerca, tambien podrias informar que otro tipos de aparatos electricos tienes cerca, supongo que tienes la version cableada y puerto usb, la verdad es que son mas usuarios con problemas igual que tu,la version cableada tiene estos fallos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Albert
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3469

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)
|
Bona nit,
Jo també tenia el mateix problema del vent, es disparava quan plovia o hi havia humitat alta... a darrera em van dir que unís el màstil amb el mateix terres de l'ordinador (o la carcassa d'aquest) i em va funcionar... de moment no m'ha tornat a passar...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3682

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Jo vaig enviar un email a Davis en castellà, el van entendre i em van contestar en angles o sigui que jo de tu els hi enviaria en castellà i ja està.
En quant al problema que tens, en cap cas es un problema de l'estació en sí, de fet recordo que em va funcionar bé molt de temps mentres vaig tenir desendollat el rentaplats (això va causar furor en el seu dia al foro, je,je...).
No se que més et puc dir, això sempre passa per paràsits a la xarxa eléctrica.
Mira, mentres escric això se m'ha ocorregut un altre tema, podries mirar aquí: http://www.domoticaviva.es/ perque aquesta gent te uns filtres per aïllar les xarxes eléctriques i permetre que el protocol X-10 no es barregi amb el del veí. Podria ser una bona manera de separar la consola i el PC de la resta de la casa.
Un altre cosa que ningú a provat encara es instal.lar un SAI on-line, o sigui, que tota la corrent la reps de la càrrega de les bateries i no de la xarxa directament. Pots trovar més informació a: http://www.socomec-aron.com/
Si algú vol un bon sai, aquesta marca és de lo millor que hi ha.
Vinga doncs, sort!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|