Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fins els coll........ (Llegit 212 vegades)
|
Montgrí
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 208
Recordeu quan el sexe era segur i volar no?
|
Ara eur ja tinc l'ordinador resulta que el Virtual weather Station no vol funcionar del tot amb windows vista i he decidit comprar el weather display peró al intentar-lo comprar amb pay pal no funciona .
Hem podeu ajudar?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Personalment, és un programa que no et recomano (malgrat el privat que t'he enviat). Les meves experiències han estat nefastes, malgrat la bona voluntat de l'autor i del bon ambient en el seu fòrum:
Vaig comprar el programa fa un parell d'anys. A la pàgina diu (i deia) que val 70$ però m'en van cobrar, així per la cara 100$. Tot seguit vaig rebre un mail de comfirmació del pagament, però no vaig rebre mai el codi d'activació. Cansat del que considero una doble estafa, em vaig procurar el generador de claus que córre per internet, per a poder fer funcionar una cosa per la que havia pagat, fins i tot, un preu massa alt.
El programa en sí m'havia donat sempre problemes, al funcionar sobre un servidor engegat les 24 hores del dia, ja que un error li feia consumir memòria fins que s'acabava penjant. Vaig haver d'instal·lar una rutina que el reiniciava, passés el que passés, cada 24 hores.
Al cap de mesos, la base de dades del programa es va corrompre, perdent totes les dades i havent de començar de nou. Però poc més tard, el mateix error de memòria va acabar amb totes les dades del disc dur. El vaig desinstal·lar, i em vaig passar al VWS, des de llavors no he tingut cap problema més.
En el fòrum de weather display fa temps vaig gosar de parlar d'aquest tema. S'em van tirar al damunt públicament i en privat... en fi, deixem-ho.
Sé que hi ha gent a qui li funciona i n'estan contents, segurament he tingut mala sort. Però, per tot això, el que deia a l'inici.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Breitling
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 127
Luis
|
Hace un par de años el programa no tenía nada que ver con el actual en cuanto a estabilidad. Se ha mejorado muchísimo en ese tema. No seré yo quien diga que es un programa cómodo de configurar (que no lo es en absoluto), pero las posibilidades hoy en día son infinitamente más grandes que con VWS.
En cuanto al binomio WD-Vista, se sabe que está funcionando, aunque con problemas en la versión de 64 bits. No obstante, Brian (autor del WD) está encima de ello. Su vida, a parte de cuidar de los niños y ordeñar las vacas, es el Weather Display. No se dedica a otra cosa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|