Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Garita Casera Acabada (Llegit 803 vegades)
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 10057

|
Si està prou lluny de fonts de calor, endavant!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8636

|
te bona pinta...però un detall que em diu l'experiencia, a part de l'ubicació que ja t'ho ha comentat l'Egarenc, per molt venitlador que possis, si no fas que l'aire vingui guiat per d'un tub on possis el sensor, no tens res a fer, l'aire que el ventilador mourà, serà el de més aprop i no pass el que et vingui de sota del sensor....
Sobre això.... m'hauries de explicar una mica millor, no entenc gaire el que m'estàs dient, tota la zona està ventilada i suposem que l'aire que empeny el ventilador es el mateix que podria rebre el sensor. No ho acabo d'entendre això....  a veure si m'explico, le que far´a el ventilador es aspirar l'aire del interior, però com que el primer plat ja el tens obert, obviament perquè et circuli l'aire del exterior, el que farà el ventilador és aspirar-te justament aquest aire en la gran majoria, i en menor mesura el que dels altres plats, pel que el sensor no reb quasi ventilació.
En la garita de la Davis aspirada, a l'interior hi ha un tub pel que pot circular l'aire de sota del sensor cap a munt i entre el forat dels plats i el tub hi ha una separació perqué pugui circular l'aire i no re-escalfar-se el tub.
no sé si m'he explicat prou clar de totes formes intentaré buscar una foto que tinc perquè es vegi més clar....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Phoenix
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)
|
[En la garita de la Davis aspirada, a l'interior hi ha un tub pel que pot circular l'aire de sota del sensor cap a munt i entre el forat dels plats i el tub hi ha una separació perqué pugui circular l'aire i no re-escalfar-se el tub.
Bigs, Jo ho tenia a ma :  Efectivament els plats són per fer ombra al tub Ok ja ho entenc millor amb aquest esquema..... trobo una mica complicat dissenyar això de la mateixa manera... per això costen la seva pasta aquestes garites, on està el meu ventilador... és lúltim plat... potser millor si afegís encara un altre més amunt doncs?? així hi haurà una millor sortida de l'aire que ve de sota... Que penseu... o que farieu en el meu cas....¿¿¿???
|
|
|
|
|
En línia
|
 Cerdanyola del Vallès - Serraparera
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
gràcies boira.....era aquest 
A veure....ara imaginat aquest diseny sense el tub (és el que tens tú) d'on t'agafarà l'aire el ventilador? del lloc més fàcil es a dir del primer plat que tinguis a sota del ventilador....
solució intermitja, la que he fet jo...i que de moment rutlla bé...ja veurem al estiu.... he posat a dins dels plats un tub de PVC, d'aquestos de conduccions d'aigua, de duficient diàmetre perquè capigua el sensor i tingui aire al voltant, i li he posat el ventilador amunt.....a sota he deixat un plat, un xic més separat que la resta, però no massa per evitar el pas de la llum reflexada del sol....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
si pots i tens ganes, deixa-la com està un temps, prens dades i després la modifiques i veus si hi ha diferencia...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|