Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: MONTSE-AVENTURA: Zona de Frares (Llegit 164 vegades)
|
Tramu
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3755

L'estiu ja és aquí!
|
Hola a tothom! 
Aquest matí hem anat a caminar per Montserrat. Ha estat una sortida molt xula, tot i que per mí, en alguns moments, no ha estat fàcil. Això de grimpar i d'anar per parets tan verticals em fa una mica de por, però crec que avui me n'he sortit, gràcies a l'ajuda dels meus companys de travessa (Meteocoll, Cota, Eduald, Montse, Montserrat, Berenguer i un senyor del qual no m'enrecordo del seu nom), que en tot moment m'han ajudat i donat consells per passar els trams dificils. 
No he pogut fer gaires fotos, ja que en els trams xungos prou feina tenia per pujar i baixar sense caure muntanya avall. 
Hem començat a caminar a Can Massana. Al cap d'una estona hem passat per sota de la Cadireta, al costat de la Foradada.

Primera parada. Meteocoll amb ganes de seguir avançant, i en Cota preparant la càmara de fotus pels moments "límite vertical".

Vista de la comarca del Bages

"Karate Cota" 

Durant la caminada, hem anat fent amics. Foto de grup al refugi d'Agulles. 

Última baixada amb un cert pendent, aquest cop sense corda. Tots en fila índia. 

Cota fotografiant a la Montse.

Al final del camí, Meteocoll i Cota, amb la Cadireta i la Foradada al fons, i la boira a les agulles de Montserrat.

En fi, tota una experiència. Demà tindré moltes agulletes, però l'esforç ha valgut la pena.
Jordi, la propera caminada que sigui menys vertical, vale ?
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Sants (el Barcelonès)
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9543
|
Eyyyy... Muy guapas tus fotos, Tramu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8575

Dos tresors...
|
Jejejeje...... tas cansat o que, noi? Una experiència que podràs explicar.... una bona ruta de les que es recorden, no ho oblidis... maca de veritat... i bones fotos!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21624

Nova Zodiac
|
Molt xules Tramu, quina manera de rebentar la gent......jejejejeje........bona travessa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin