Autor
|
Tema: Nuevo parque eolico en Tarragona (Llegit 1881 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9180

El agua, ese recurso necesario...
|
Estoy viendo torres de muestra por todos lados, con anemos a diferentes alturas
Ahora resulta que nos han metido uno en la Conca de Barberà donde ya habian torres de muestra, curiosamente zona que no es especialmente ventosa en comparación a otras, eso si es de Tarragona
En fin nos han puesto otra porqueria eolica de estas
Eso si Les Gavarres ni las toquemos, ni la resta del territorio, ahí ahí con dos cojones todo para Tarragona, como aqui somos tontos pasa lo que pasa
Visca Catalunya
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 10634

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Entre parcs eòlics i nuclears, son l'endoll de Catalunya. La mare que els va parir. Si recordes també volien ficar un parc eòlic marítim davant la desembocadura de l'Ebre, ara estan ampliant el que tenim a la Serra del Boix, aquí a Tortosa, a la Terra Alta també no sé quants n'hi ha de projectats.
Ja està bé, que com a zona ventosa, ho vulguin aprofitar, però no estaria gens malament que en contrapartida estiguin una mica més "asistides".
M'agradaria veure que passaria si ho vulguesin ficar a Collserola, Montjuic, al Turó de l'home, al Cadí, al Cap de Creus, i podriem continuar....
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9180

El agua, ese recurso necesario...
|
Esta desigualdad es insoportable, insoportable
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21620

Nova Zodiac
|
Jo estic a favor dels parcs eolics, s'emenfot a les Gavarres, a les Alberes, o a Tarraco, si aneu pel sud de França ni ha per arreu, i la veritat prefereixo aixo que pas una nuclear o una termica, no m'importa uns molins de 80mts, m'importa menys polucio, avaratiment de l'energia i coses d'aquest tipus.
Imatge Vs utilitat sempre guanya utilitat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Phoenix
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1435

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)
|
Jo estic a favor dels parcs eolics, s'emenfot a les Gavarres, a les Alberes, o a Tarraco, si aneu pel sud de França ni ha per arreu, i la veritat prefereixo aixo que pas una nuclear o una termica, no m'importa uns molins de 80mts, m'importa menys polucio, avaratiment de l'energia i coses d'aquest tipus.
Imatge Vs utilitat sempre guanya utilitat
Home.... l'energia eòlica crec que causa un impacte ambiental força important, sobretot pels ocells, és com una gran muralla que no pot creuar tothom... jo voto més per la solar, crec que serà l'energia del futur, més que no pas la eòlica i/o hidràulica, que aquesta segona també causa un impacte ambiental brutal. Realment, millor allò que no tèrmiques i nuclears clar....
|
|
|
|
|
En línia
|
 Cerdanyola del Vallès - Serraparera
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21620

Nova Zodiac
|
A triar entre solar, eolica o el collons de la MAT que per cert no fan a Tarragona sino a Girona........ ja hem direu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|