Autor
|
Tema: Nuevo parque eolico en Tarragona (Llegit 1994 vegades)
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2925

|
Ahora voy a ir de ingenuo por la vida.......por que no hay mamometros de estos en lo alto del Cap de Baqueira, en Collserola o en el Cap de Creus???......no hace falta un huracan para menear estos cacharros 
Las terres del Sud ya tienen la cuota bien cubierta en cuanto a generacion de energia.
Este es un tema que me pone de muy mala leche
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3768

DOS, EL CRUSAITOO
|
A la llacuna (anoia) hi ha un parc eolic pero de nomes un molí o com es digui
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3361

Termi-meteo... :P
|
Ahora voy a ir de ingenuo por la vida.......por que no hay mamometros de estos en lo alto del Cap de Baqueira, en Collserola o en el Cap de Creus???......no hace falta un huracan para menear estos cacharros  Las terres del Sud ya tienen la cuota bien cubierta en cuanto a generacion de energia. Este es un tema que me pone de muy mala leche  Crec que n'hi ha d'aquests... 
Per cert, el que mai he entès és per què els paren quan bufa massa vent... m'ho pot explicar algú?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3749

|
Si no vaig errat els paren per seguretat, hi ha una velocitat de vent X que a partir de la qual és perillós pel fucionament de l'aparell
per això diuen que ens han posat el parc eòlic de rubió, i ara vindrà rubió-2, els de pujalt, montmaneu, veciana..etc etc, en total, més de 200 molins de vent nous en un radi de 10 km al voltant de Calaf en els propers anys. Perquè els posen aquí? Els promotors són privats, per tant dubto que inverteixin una milionada en posar molins per fer bonic. En contra del que dius tu roda, aquí si que fa vent, i més del que creus. Mai farà un temporal de 120 km/h, però amb aquestes velocitats el sistema no funciona. És millor vents sostinguts de poca o mitja velocitat com els que tenim aquí per a que funcioni. Un exemple clar és l'estiu, les marinades, els catabàtics de l'hivern quan hi ha boira (boira aquí no implica absència total de vent). Des de la finestra de casa veig tots els molins, estem enmig d'un anticicló, i estan rodant a tota velocitat. Abans d'instal·lar-los va haver torres de mesura de velocitat i durada del vent bastants anys, per tant, no crec que siguin tant idiotes de gastar-se milers de milions (repeteixo, de capital privat) per posar molins en un lloc que no serveixin per res.
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

|
Si no vaig errat els paren per seguretat, hi ha una velocitat de vent X que a partir de la qual és perillós pel fucionament de l'aparell
per això diuen que ens han posat el parc eòlic de rubió, i ara vindrà rubió-2, els de pujalt, montmaneu, veciana..etc etc, en total, més de 200 molins de vent nous en un radi de 10 km al voltant de Calaf en els propers anys. Perquè els posen aquí? Els promotors són privats, per tant dubto que inverteixin una milionada en posar molins per fer bonic. En contra del que dius tu roda, aquí si que fa vent, i més del que creus. Mai farà un temporal de 120 km/h, però amb aquestes velocitats el sistema no funciona. És millor vents sostinguts de poca o mitja velocitat com els que tenim aquí per a que funcioni. Un exemple clar és l'estiu, les marinades, els catabàtics de l'hivern quan hi ha boira (boira aquí no implica absència total de vent). Des de la finestra de casa veig tots els molins, estem enmig d'un anticicló, i estan rodant a tota velocitat. Abans d'instal·lar-los va haver torres de mesura de velocitat i durada del vent bastants anys, per tant, no crec que siguin tant idiotes de gastar-se milers de milions (repeteixo, de capital privat) per posar molins en un lloc que no serveixin per res.
Val, però hi ha coses que no acabo d'entendre. Posaré un símil: Imagina't que baixes amb la teva bicicleta un port de muntanya i et cal llum per baixar-lo, i tens un "alternador" d'aquells cutres blancs per la bici (suposo que saps quins vull dir). Bé, doncs si baixes a 100 km/h suposo que el pobret alternador es fondrà o la rodeta se n'anirà a pendre pel sac. Però..., i si frenes la bicicleta i vas baixant tota l'estona a entre 30 i 50? A l'alternador no li passa res i tens llumeta en tota la baixada. És a dir, no poden trobar cap sistema per retenir el gir en cas de ventada per no tenir que parar-los. És que el colmo és dir que els hem de para per massa vent. 
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3825

|
Crec que més que l'alternador el problema són les pales, que no es aconsellable que superin una certa velocitat de rotació, ja que amb lo grans que son si girassin a una velocidad força elevada podrien fer perillar l'estructura del molí.
Passa igual que amb els molins de treure aigua tipics de Mallorca, que quan feia massa vent havien de tancar-los perque ja no girassin.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

|
Crec que més que l'alternador el problema són les pales, que no es aconsellable que superin una certa velocitat de rotació, ja que amb lo grans que son si girassin a una velocidad força elevada podrien fer perillar l'estructura del molí.
Passa igual que amb els molins de treure aigua tipics de Mallorca, que quan feia massa vent havien de tancar-los perque ja no girassin.
Doncs... tal com he dit al mail anterior... que fotin sistemes de frenada però no parar-los!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18600

Un xic de Tramuntana
|
De Parc eólic a l'Empordà ja en teniem un adalt el Paní , per la zona de la Base militar , a la serra de Rodes .
En un parell d'anys , la tramuntana es va carregar la majoria de aerogeneradors .
crec que ara aquest parc està fora de servei .
Els deMeteosim , van fer una xerrada al meteocat del Fabra , l'any passat i van venir això que amb massa vent es sobrecarregaven i eren insegurs ... el que buscaven era vent moderat i constant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|