Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Meranges i Malniu (Llegit 301 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3677

|
Fins a malniu s'arriba en cotxe (millor 4x4 pero en turisme puges) i la passejada és fàcil, el que no se és com estarà de neu, suposo que pelat pelat.. si no ha canviat molt la cosa arribaras fins dalt de tot sense problemes  Ok, moltes gràcies ja ho intentarem doncs ja comentaré com surt la cosa  per cert, abans no se m'oblidi, a l'estiu has de pagar aparcament, ara a l'hivern no ho sé, pero a l'estiu si (parlo del parking de Malniu)
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2390

Que els teus peus et portin allà on vols anar
|
Fins a malniu s'arriba en cotxe (millor 4x4 pero en turisme puges) i la passejada és fàcil, el que no se és com estarà de neu, suposo que pelat pelat.. si no ha canviat molt la cosa arribaras fins dalt de tot sense problemes  Ok, moltes gràcies ja ho intentarem doncs ja comentaré com surt la cosa  per cert, abans no se m'oblidi, a l'estiu has de pagar aparcament, ara a l'hivern no ho sé, pero a l'estiu si (parlo del parking de Malniu) Gràcies ho tindré en conte, ja portaré calerons ondia aquestos de la Cerdanya no s'estan de romanços la pela es la pela  suposo que la setmana que be i entre setmana no hi haurà ni l'apuntador
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
|
|
Robert de Vilanova
Estrat

Desconnectat
Missatges: 35
|
Si,al refugi de Malniu s'hi arriba encotxe,la pista fa dos anys estaba força bè, no se com estará ara.A aprtir de Malmniu podeu anar al llac superior, que es una mitja horeta en suau pujada.No dic altres recorreguts perque porteunens,però si teniu ganes i un mapa uspudeu atansar fins al Puig Pedrós (2911msnm),hi ha un panorama esplèndid.Jo publicaria foots de quan vaig anar-hi prò no em surt com pasar-les,faig tots els passos però no me les fica al missatge. Agrairíasi algúu em pot ajundr. Salutacions!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4801

Informàtic desaprofitat
|
Jo hi vaig anar fa un temps, al setembre, s'hi puja bé amb turisme (vaig anar amb un Micra ), però poc a poc, fins al refugi. Hi havia molta pedra.
I si no, deixes el cotxe a Meranges, i fas via a peu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]