Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Aneto, a lo bèstia !! (Llegit 1761 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34325

|
Avui ... el montgros i un servidor, hem fet una matinal molt guapa a l'Aneto.
Vam dormir al refugi de pescadors aprofitant que la poca neu permet arribar-hi en cotxe; aquest matí a les 6 ... amunt, i abans de l'1 del migdia ja estavem al cotxe de tornada 
3 hores i 40 minutos per pujar, 2 hores i 45 minuts per baixar ... una matinal.
Fotos ...
El dia ha començat a clarejar a 2700 mts, just entre els dos primers estanys de Corones ... una mica més amunt, he fet aquesta foto, mirant cap el S ...

Des del mateix punt, la vista de l'Aneto amb la glacera de Corones era brutal ...

Vista de l'Aragüells i l'estany del mig de Corones ...

I vista cap avall, des del Coll de Corones, collons que xungos són els 40º que hi ha de pendent ...

Quan arribes a la vessant nord, el tema de la neu és quelcom diferent ...

Aquesta foto ja està fet des del cim ... mirant cap a la Serra Negra amb la Cresta de Llosars en primer terme ...

La Maladeta, vessant sud a l'esquerra, vessant nord a la dreta ...

Cim ...

Posets ...

Més fotos del cim ... on hem coincidit amb un xicot d'Oviedo que l'ha pujat per l'Estasen ...

Vallibierna i Culebres ...

Espatlla d'Aneto, que voliem fer, però que no hem fet pq hi havia massa neu per accedir al picatxo ...

I gran angular ...

Després d'haver estat 10 minuts al cim ... doncs avall; cap problema al Pas de Mahoma, tot i que requereix molta precaució al creuar-lo ja que hi havia força neu; precaució també a la desgrimpada del Coll de Corones ...
Aquí veiem l'Estasen ...

Mirant cap el sud ...

Castenesa ... punt culminant de la preciosa Serra Negra ...

I ja des de bastant avall ... dons veiem aquests 3mils orientats al sud ... amb poca neu

El rei del Pirineu ... si us hi fixeu, es veu la creu i la Pilarica ...

El Bòlid ... que ha arribat fins dalt ...

I l'última ... a baix de tot, mirant cap el Vallibierna amb el refugi de Pescadors (hi hem dormit la mar de bé) en primer terme ...

De neu poca, molta menys del que seria habitual; això si, a la cara nord i per damunt dels 2800 mts, n'hi ha força. Si tot va bé, la setmana vinent el tema cambiarà.
Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3696

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
brutal!! 
bufff, que guapo, les fotos impressionants i la ruta i el cim no diguem 
quina envejeta em fots...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3647

Doncs això...!
|
Quin parell de maquinorres!!! I quines fotos, sobretot les de la creu amb les esteles de condensació! De fet, totes són canyeres i plenes de records que espero repetir aviat!
Al Pas us podieu agafar bé?
La setmana que ve, allà dalt serà l'hòstia. Que bé aniria una webcam per veure l'espectacle!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6412

|
Felicidades montañeros! Que genial y que envidia, me moriré sin subir un 3000!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14124

|
Home allí dalt el tema neu és una altre cosa 
Impressionants Jordi, impressionants aquestes postals.......... veig que estàs aprofitant al màxim i molt ben fet què fas.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4 5
|