Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Aneto, a lo bèstia !! (Llegit 1721 vegades)
|
podi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 128
|
BBuuufff!! Quines fotos tant maques. Felicitats. Serà la càmara? el fotògraf? el paisatge? Evidentment, el paisatge fa molt. Jo vaig estar el setembre passat a l'Aneto i les fotos són precioses, també, però no tant.
Imagino que és una réflex, no? Estic molt content de la meva compacta, però t'han sortit maquíssimes!
Per cert, una matinal, dius... nosaltres vam fer-lo el 3 de setembre de 2006. Sortíem de la Restanca abans de les 6h i arribàvem cap a les 18h un altre cop a la Restanca (sense neu, és clar)
Felicitats!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34289

|
BBuuufff!! Quines fotos tant maques. Felicitats. Serà la càmara? el fotògraf? el paisatge? Evidentment, el paisatge fa molt. Jo vaig estar el setembre passat a l'Aneto i les fotos són precioses, també, però no tant.
Imagino que és una réflex, no? Estic molt content de la meva compacta, però t'han sortit maquíssimes!
Per cert, una matinal, dius... nosaltres vam fer-lo el 3 de setembre de 2006. Sortíem de la Restanca abans de les 6h i arribàvem cap a les 18h un altre cop a la Restanca (sense neu, és clar)
Felicitats!
Diràs la Renclusa ...
Mmmm, aquella ruta és molt pesada; de totes maneres, nosaltres hem anat per feina, lo normal es que aquesta ruta es faci durar matí i part de la tarda.
Les fotos estan fetes amb una Reflex, però és un veritable conyàs pujar-la; una compacta fot 10 vegades més de feina.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
podi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 128
|
Naturalment; la Renclusa. Sempre, sempre, sempre, confon els noms malgrat saber perfectament quin refugi és quin.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Alberto Lunas
La Rubia del Este
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 637

¡Gracias Tborras por hacerme ésta foto!
|
santo cielo!!, una pasada de reportaje, en cuanto he visto el titulo del topic con tu sello........, que fotos, que luz, que paisajes y sobre todo, que autenticos campeones estais hecho en la montaña, me habeis quedado acojonado el poco tiempo que habeis invertido en subir y bajar. Haceis estas rutas de montaña como si de un simple paseo se tratase. Y pensar que yo tardé unas 7 horas en solo en bajar desde la cima hasta los coches. Jordi, desde hace tiempo pensé que los pirineos ya se te han quedado pequeños. Por otra parte muy buena idea en subir aprovechando éste enero, ya que si es otro enero de los normales, es decir, mucho mas nivoso, no hubiese sido lo mismo, creo yo.
Otra cosa, las fotos de la cima con el angular tiene otra perpectiva, es como si hubiese mucho espacion en la cima u fuese mas redondita el techo del pirineo
un abrazo a los dos y me he quedado con la boca abierta de la capacidad de subir esas montañas como si nada.
|
|
|
|
|
En línia
|
albertolunas@yahoo.es Saludos desde Collado Villalba (Madrid) a 917 msnm.
|
|
|
granizo
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 96

Ultimate high
|
Lo dicho Jordi... Acojonante...
Con tus 3 horas y 40 minutos ya me acabas de fijar un reto-objetivo a superar... ... aunque dado mi desentrenamiento actual creo que ese día va a tardar en llegar (si llega) unos añitos... 8)pero bueno, se intentará... jejeje...
Lo dicho nen... ¡AL ACONCAGUA! 
Un saludo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21917

Nova Zodiac
|
Sincerament Jordi, feia temps que no beia unes fotos tant nitides quina pasada, impresionant, i de la gesta ni parlar-ne
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Marimuntanya
Estrat

Desconnectat
Missatges: 8
|
Meteocoll, Montgròs i Bòlid:
FELICITATS!!!!!!
Quina excursió més bonica que heu fet. Sortir d'hora pel matí és dur, no ho negarem, però després de veure la llum d'alguna de les fotos que has penjat...buf...és que no té preu...
Un dia magnífic i unes fotos espectaculars, de debò. Espectacular també els temps que heu fet de pujada i baixada. Quina enveja de cames i de fons!! 
A pel proper.... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 733
|
Què es pot dir d'aquestes fotos.......
un dia molt maco. Tot va sortir rodó i la muntanya es va deixar acaronar aquesta vegada. L'estona al cim, flipant!!
Salut!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4 5