elmoianes
Estrat

Desconnectat
Missatges: 31

|
Estic interessat en instal•lar una estació meteorològica en la meva localitat Moià (BCN) i voldria mirar de comprar la: WMR928NX OREGON SCIENTIFIC. Algú podria opinar sobre la mateixa ? i al mateix temps si podríeu adreçar-me a algun lloc on pugui trobar informació per una correcta instal•lació i calibració de la mateixa, per aconseguir transmetre totes les dades al més fiable possible. Moltes gràcies. Carles
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Per mi es una bona estació... només té de dolent el pluvio, però la resta es força bo.
No crec que li calgui calibrar gaire, això sí, és important la ubicació que tingui...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
elmoianes
Estrat

Desconnectat

|
Gràcies, veurem si la sabem ubicar perfectament. Miraré per el f`rum a veure que en puc treure
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm
|
Veig que ets de Moià.
Si t'acostes per Manresa habitualment i si vols podem quedar un dia i t'explico amb detalls la meva experiència amb l'estació que dius. Jo la tinc des de fa 2 anys i mig. Des de fa un any conectada al PC. De moment, per lo que jo la volia cumpleix perfectament les espectatives i em va molt bé.
Pots veure cosetes a l'enllaç de sota.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
elmoianes
Estrat

Desconnectat

|
Doncs no t´extranyi que queden algun dia per veure l´estació de Fals i que m´orientis un xic. Mentres seguiré les teves dades. Ja fa dies que veia una Estació a Roda de Ter i l´altra a Fals i al mig (Moià) i tenim un buit que properament penso en omplir-lo. Sabent que estàs aprop i que ja fa temps que hi estàs ficat em permetré demanar-te algunes dades quan tingui dubtes. D´acord ?? Gràcies. Bon Any Carles
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm
|
Doncs ja ho saps. Per aquí estarem
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Avui he parlat amb elmoianès per telefon 
A veure si el podem ajudar entre tots 
No estaría de nés si us poguessiu veure amb el cruck i que t'expliqués cosetes de l'estació i altres truquillos..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus