Pàgines: 1 2 3 [4]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nova especie Tritó única al món viu al Montseny (Llegit 1621 vegades)
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8547

|
ey tiu que hi han pobles al ven mitg...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Mi no entender....pobres humanos...?? ya me se la historia, suerte tuvimos de ti que nos dijiste que eran larvas de salamandra, que si llegan a ser tritones nos cierran todos los riachuelos para practicar el trial.... Digo esto por que no se que pasa con los tritones, que medi ambient va muy fuerte con este bisho.... De todas formas que sean larvas de salamandra no quiere decir que se puedan pisar...  Lo de Medi Ambient es normal.... es un bicho escaso y hay que protegerlo... Tranquilo que estamos concenciados con estos bichos..... Te lo juro ... Nos fué bien todo aquello, que tu sabes bien la historia.... Lo sé... y me alegro de haber podido ayudar...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Mi no entender....pobres humanos...?? ya me se la historia, suerte tuvimos de ti que nos dijiste que eran larvas de salamandra, que si llegan a ser tritones nos cierran todos los riachuelos para practicar el trial.... Digo esto por que no se que pasa con los tritones, que medi ambient va muy fuerte con este bisho.... De todas formas que sean larvas de salamandra no quiere decir que se puedan pisar...  Lo de Medi Ambient es normal.... es un bicho escaso y hay que protegerlo... Tranquilo que estamos concenciados con estos bichos..... Te lo juro ... Nos fué bien todo aquello, que tu sabes bien la historia.... Lo sé... y me alegro de haber podido ayudar...  pos zi .... en los dos sentidos ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8547

|
i tens raó massa gent....de fet la sabatera, bolet molt bò, està en perill al Montseny i es pràcticament exclusio d'aquella zona.....-
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets