Autor
|
Tema: Eclipse total de Luna el 3-MARZO-2007 (Llegit 1791 vegades)
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3708

|
jo en principi ho tendré bé per veurel, ja que tenc un sopar a casa d'un company i no es que hi hagi molta llum. el millor de tot es que si no està cobert, podre disfrutar dun eclipsi de lluna a la platja
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Ice
Visitant
|
Bueno, a ver como me las apaño para fotografiarlo, no tengo mucha idea con la nueva cámara, iré probando...  Gracias Mandor, mañana me iré al parque a ver si desde allí lo puedo pillar...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5860

When you love, God's light shines on you :)
|
By el Mundo: MADRID.- La madrugada del sábado al domingo habrá un eclipse total de Luna, que será visible desde España. Nuestro satélite se encuentra además en fase de Luna llena. El primer contacto con la sombra se producirá a las 22.30 hora oficial peninsular del sábado, y el eclipse alcanzará el máximo a las 0.21 horas del domingo. El último contacto con la sombra será a las 2.12 horas, según datos del Observatorio Astronómico Nacional [...] Algú hauria de dir-li al escritor de la noticia que tots els eclipsis de lluna són en esta fase. Lo raro seria que l'eclipsi fóra en lluna nova  Ja se sap de sempre que la ignorància és molt atrevida
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3086

Termi-meteo... :P
|
By el Mundo: MADRID.- La madrugada del sábado al domingo habrá un eclipse total de Luna, que será visible desde España. Nuestro satélite se encuentra además en fase de Luna llena. El primer contacto con la sombra se producirá a las 22.30 hora oficial peninsular del sábado, y el eclipse alcanzará el máximo a las 0.21 horas del domingo. El último contacto con la sombra será a las 2.12 horas, según datos del Observatorio Astronómico Nacional [...] Algú hauria de dir-li al escritor de la noticia que tots els eclipsis de lluna són en esta fase. Lo raro seria que l'eclipsi fóra en lluna nova  Igual que hi hagui un eclipsi de sol, diu que es veurà de dia... Qui sap, potser un dia veiem un Sol en fase creixent...  Aquest mateixos que diuen aquestes barbaritats, són els mateixos que diuen que s'acaba el món perquè, que si aquest hivern no ha fet hivern, que si Al Gore quanta raó que té, en fi... recupero que el vaig dir un dia de certa fauna periodística: "El periodista és aquell personatge que, sense tenir ni idea de res, parla de tot perquè té els mitjans per fer-ho i el beneplàcit del poder, sobretot si el que diu cala en la societat (en forma de por) d'acord amb el poder establert"...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|