Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Qui havia avui a Ulldeter ?? (Llegit 1033 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|

Això abans de començar a caminar, a dalt ja no he tingut collons de treure'l, basicament ... pq la tapa del objectiu de la càmera ha sortit disparada només fer la primera foto 
L'automàtica del SMS ha marcat els -20ºC de mínima i a l'hora que nosaltres erem per allà, marcava -15ºC amb un vent sostingut de 50-60 km/h amb cops de més de 100 km/h, windchill de -32ºC 
Jejeje, ens haviem d'equipar bé ...

Jejeje, el torb era acollonant ...

I nosaltres direcció Bastiments ...

Costava un ou i part de l'altre avançar 

Tot i que havia moments (segons) de "calma tensa" ...

En seguida tornava a bufar a lo bèstia ...

A 2400 mts una ratxa fortíssima de vent, m'ha fotut per terra 
Mmm, hem decidit tornar enrera, haviem fet arribar l'experiència al límit ... una mica de fer el burro ok, però no tant ... 

Hem baixat (cagant llets amb el vent a favor ) i hem pujat a Vallter a fer un cafetó 
En el parking, el termo del cotxe marcava això 

Després hem tornat per la Collada de Tosses (-7ºC a 1800 mts) i cap a la Molina i Coll de la Creueta (-9ºC al dalt del coll); la zona estava pelada de neu (molt de vent) i amb acumulacions en zones protegides d'aquest ...

Bonic el paissatge ...

Mmmm, ja està 
Crec que hem probat bé les botes i roba; no vegis com abriguen ... en cap moment hem notat gens de fred, en una situació, que una persona mal equipada ... hi deixa la pell en 10 minuts.
Jejej, fet el test ... ara toca el torn d'anar a buscar alçades més guapes.
Per cert, que a ningú s'atraveixi a fer això, li podria anar la vida.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29948

|
Ostia puta, en el fons, em fot enveja i tot
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9541
|
Espectacular, sobre todo las fotos en las que se observa perfectamente las ventoleras que se levantaban
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3648

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
Uoooo!! 
impressionant, les fotos molt guapes!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
del ebre cap al..
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 103

southern rock yeah!
|
gracies per confirmar-me que aquest cap de setmana tindré neu a la serra d'ensija, sou els meus herois
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3708

Vallirana (310 msnm)
|
Segueixo impresionat les teves ascensions i la capacitat de muntanyec que tens, però aquesta vegada ho de dir. Amb aquestes condicions i amb aquest torb, em sembla una irresponsabilitat molt gran pujar al Bastiments.
Fa 5 anys varies persones, dos d'elles amigues meves, van perdre la vida just en aquest punt per un temporal de torb que els va enganxar de sorpresa. En el vostre cas heu començat a pujar expresament en aquestes condicions. Quan fa bon temps es pot jugar molt, però aquestes condicions no són per jugar.
Pel demès, les fotos espectaculars, com sempre.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|