Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Opinio sobre Pluvio (Llegit 503 vegades)
|
|
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2171

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Doncs jo no m'el compraría, 1mm en pluja "suau" la precisió no es molta, potser no es important si cauen per exemple 60mm que en marqui 59 o 61, pero quan cau molt poc, el percentage de perdua es molt.
Por lógica debería ser así... Luego, en el caso del Oregon, siempre se puede "trucar" el pluvio con la técnica del embudo que comentaba Timonet hace un tiempo. Como es esto de la tecnica del embudo
|
|
|
|
|
En línia
|
Envieu-nos les vostres imatges de fenòmens meteorològics, món natural, mediambient ... a meteobarcelona - sergiloja@hotmail.comMeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Setembre - 36.0mm2008 - 363.9mm
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12995

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Doblar el diámetro del pluvio, así marca de 0,25mm en 0,25, pero está comprobado luego retocando el vws.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2171

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Doblar el diámetro del pluvio, así marca de 0,25mm en 0,25, pero está comprobado luego retocando el vws.
Bueno gracias a todos, haber si mañana por la mañana me puedo acercar a Raig y lo compro. Ya ire informando, tengo unas ganas tenerlo en casa y estrenarlo pronto 
|
|
|
|
|
En línia
|
Envieu-nos les vostres imatges de fenòmens meteorològics, món natural, mediambient ... a meteobarcelona - sergiloja@hotmail.comMeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Setembre - 36.0mm2008 - 363.9mm
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|