Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 00:21:15
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Conclusiones sobre la ultima adveccion polar
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Conclusiones sobre la ultima adveccion polar  (Llegit 1147 vegades)
maresme
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 5753

Triumfal!!!

Re: Conclusiones sobre la ultima adveccion polar
« Resposta #30 en: 27 Gener de 2007, 13:26:25 »

Yo tampoco querría un foro elitista, pero hay algunos mensajes, que, dando  a entender que estarían muy tranquilos siendo los de siempre, quizás lo preferirían, no sé.
Yo también soy un simple usuario, ya ves...  Wink

Me sabría mal si pasara algo así, sólo eso.  Smiley

Yo veo que aún sigues por aqui y eso dice de tu afición, pero fijate donde estan hoy que han habido minímas de -12ºc en catalunya para comentar la jugada y en la costa llevamos dos dias al menos en Roda con charcos helados

pero ya lo vés nadie asoma, porque?, porque realmente lo unico que buscaban era que alguién les asegurara que les iba a nevar y ya no los verás más

olvidate de foro elitista llevamos años en los foros en este y otros y nunca se a buscado eso en ninguno al menos de los que participe, se de foros donde si tienes que tener contraseña y muchas cosas para entrar y no son profesionales, son aficionados solamente
Pues si Roda te doy la razon, este fin de semana estaran (estaremos) mas o menos los "habituales" (no me gusta esta palabra) de siempre, aportando nuestros datos de minimas y maximas.
Pero sigo pensando que es muy dificil controlar los nervios en situaciones excepcionales y se inserte en los topic los mal llamados mensajes basura que no aportan nada (yo mismo seguro que he puesto alguno). Si es un foro abierto, como a mi me gusta que sea, se corre ese riego
Aunque encuentro exagerado que haya 3000 y pico mensajes para una sola situación, ocurre que la calidad no sera muy buena
En línia

Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm)
Gener: 16,5 mm
Febrer: 27,6 mm
Març: 46,1 mm
Abril: 31,0 mm
Maig: 99,6 mm
Juny: 90,9 mm
Juliol: 36,5 mm
Agost: 15,5 mm
Setembre: 28,2 mm
Octubre: 111,1 mm
Novembre: 34 m
---------------------------
Historic:
2007:  344,1 mm   2002: 1062  mm                           
2006:  413,8 mm   2001: 568,3 mm
2005:  555,5 mm   2000: 583,0 mm 
2004:  538,0 mm   1999: 539,6 mm
2003:  578,0 mm   1998: 569,0 mm
snowstorm
Estrat
*

Missatges: 30

« Resposta #31 en: 27 Gener de 2007, 16:15:08 »

Pues yo me voy a Jugar a Golf...porque soy elitista...Gracias a Dios.
En línia
metest
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1004

« Resposta #32 en: 27 Gener de 2007, 16:27:58 »

Doncs jo he estat sempre, estiu,hivern,tardor etc..., però a mi em vareu expulsar i crec que durant el seguiment i els comentaris aquests dies hi ha comentaris molt pitjors que els que varen provocar la meva expulsió.

Jo ho acato perqué crec en les normes , això si espero que s'apliquin justament i veient també els historials  i tot. Les normes s'apliquen però amb equitat i justicia.
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #33 en: 27 Gener de 2007, 16:36:01 »

que passa, que ens em d´aguantar la pixera al ventre Huh? , deixar-la anar cullons, i si tens emoció, descarregar-la a on et poden escoltar.... que es als fòrums d´aficionats a la meteo ....

l´altre cosa es que , volguem o no, potser pel futur, algú, els nostres fills, nets, podrán accedir a la informació creada en aquests tipus de fòrums, hi la veritat hi ha molta palla, suposo que algú trobarà la fórmula per que quedi lo interesant , i l´ho "altre" que es perdi en el no res ....

de totes formes, estic repassant situacions al ex-fòrum de meteoclimatic, de sutuacions, i es per escriure un llibre .... algú que tingui capacitat i paciencia per fer un resum , t´ho juro que es per escriure un llibre còmic-serios de qualsevol situació .... 
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
maresme
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5753

Triumfal!!!

« Resposta #34 en: 27 Gener de 2007, 18:30:36 »

que passa, que ens em d´aguantar la pixera al ventre Huh? , deixar-la anar cullons, i si tens emoció, descarregar-la a on et poden escoltar.... que es als fòrums d´aficionats a la meteo ....

l´altre cosa es que , volguem o no, potser pel futur, algú, els nostres fills, nets, podrán accedir a la informació creada en aquests tipus de fòrums, hi la veritat hi ha molta palla, suposo que algú trobarà la fórmula per que quedi lo interesant , i l´ho "altre" que es perdi en el no res ....

de totes formes, estic repassant situacions al ex-fòrum de meteoclimatic, de sutuacions, i es per escriure un llibre .... algú que tingui capacitat i paciencia per fer un resum , t´ho juro que es per escriure un llibre còmic-serios de qualsevol situació .... 
Meteoclimatic, quins records. Acabo de repasar el seguiment de la nevada a cota 0 del 28 de febrer del 2005. Va nevar fins i tot a Vilassar. Els comentaris son genials, sobretot el patiment d'en Congestus durant tota la matinada perque li plovia i la temp li baixava massa lentament,...3,4....3,3.... al final tambe va tenir neu... Smiley Una abraçada Congs
En línia

Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm)
Gener: 16,5 mm
Febrer: 27,6 mm
Març: 46,1 mm
Abril: 31,0 mm
Maig: 99,6 mm
Juny: 90,9 mm
Juliol: 36,5 mm
Agost: 15,5 mm
Setembre: 28,2 mm
Octubre: 111,1 mm
Novembre: 34 m
---------------------------
Historic:
2007:  344,1 mm   2002: 1062  mm                           
2006:  413,8 mm   2001: 568,3 mm
2005:  555,5 mm   2000: 583,0 mm 
2004:  538,0 mm   1999: 539,6 mm
2003:  578,0 mm   1998: 569,0 mm
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34740

« Resposta #35 en: 27 Gener de 2007, 18:49:28 »

No se trata de tener un foro elitista; se trata de escribir un poco con sentido común.

Durante este episodio, se ha avisado un montón de veces, y no ha habido manera, la gente se ha pasado los avisos por el forro de los cojones; resultado ?? 100 mensajes cada 10 minutos y foro colgado cada 5 minutos.

Un poco de sentido común, sólo se pedía esto.

Y metest, a tí te expulsé un día, sabes muy bien la razón; a varios que supongo les has leído porquería, los he expulsado para siempre; y si esa porquería aún está en el tópic de modelos, pues lo siento; a pesar de borrar 500 mensajes en dos días, los moderadores y yo aún nos hemos dejado un montón.

De hecho, también nos gusta seguir y disfrutar de las situaciones, no nos gusta tener que estar leyendo y borrando porquería.
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Missatges: 7222

El meteofanàtic de la illa de calor gironina

« Resposta #36 en: 27 Gener de 2007, 19:38:58 »

Mandorlini, tienes mucha razón en que en las situaciones del N pocas veces nieva aquí. Reconozco que la pifié bien pifiada cuando dije que nevaría en muchos sitios de Catalunya. Pero vaya a veces estas borrascas de situaciones del N se desplazan hacia Catalunya (8 de diciembre de 1990) y luego tenemos el tinglado!!! Aquel dia hubo un colapso en la Cerdanya por los barceloneses que no llevaron cadenas. Más vale prevenir que curar.
En línia

Salt (Gironès), 84 m
15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º
Blog "El clima i la meteorologia"
gerardtaule.blogspot.com
www.acom.es

La meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4111

Neu, neu!!!

« Resposta #37 en: 27 Gener de 2007, 21:31:22 »

Mandorlini, tienes mucha razón en que en las situaciones del N pocas veces nieva aquí. Reconozco que la pifié bien pifiada cuando dije que nevaría en muchos sitios de Catalunya. Pero vaya a veces estas borrascas de situaciones del N se desplazan hacia Catalunya (8 de diciembre de 1990) y luego tenemos el tinglado!!! Aquel dia hubo un colapso en la Cerdanya por los barceloneses que no llevaron cadenas. Más vale prevenir que curar.

Por los barceloneses (y más fauna diría yo), que no sabe conducir sin cadenas...  Roll Eyes
Y es que en la autoescuela no enseñan ni a cambiar una rueda...  Angry
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4111

Neu, neu!!!

« Resposta #38 en: 27 Gener de 2007, 21:37:15 »

Bueno, una cosa. Dar, no sólo a Egarenc, que ya se ha hecho en otro tópic, sino también al resto de administradores, moderadores, etc., las gracias por haber creado un foro que, a pesar de algunos pesares, es cojonudo. Chapeau! 
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

santboià
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1599

NenPirao XD...

« Resposta #39 en: 27 Gener de 2007, 21:59:44 »

Meteoclimatic, quins records. Acabo de repasar el seguiment de la nevada a cota 0 del 28 de febrer del 2005. Va nevar fins i tot a Vilassar. Els comentaris son genials, sobretot el patiment d'en Congestus durant tota la matinada perque li plovia i la temp li baixava massa lentament,...3,4....3,3.... al final tambe va tenir neu... Smiley Una abraçada Congs

Sii quin record aquella matinada vaig dormir al forum Grin
En línia

SANT BOI, 0-310 msnm, EL BALCÓ DEL BAIX i molt més...

Pàgines: 1 2 3 [4] 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió