Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Conectar dos pc's via wifi (Llegit 706 vegades)
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11085

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Hola Lluis, per conectar els dos PC a traves de wi-fi no cal fer una conexió ad-hoc, només necesites que els dos arribin al mateix router (els dos es deuen conectar a internet pel mateix router, no?), despres et baixes el programet VNC i ho instales a un pc com a host i a l'altre com a client, i amb això podras controlar el servidor remotament. Si tens algun dubte m'ho poses aquí que t'aniré seguint. http://www.realvnc.com/products/free/4.1/download.html (aquí podras baixar el VNC) I vulgués controlar de fora de la meva xarxa, també em serviria?? Per suposat, però hauries de manipular la configuració del router (direccionar un port cap al servidor). Això depenent del router que tinguis pot ser molt fàcil o xungo de cullons, així que primer ens hauras de dir quin model tens. suposo que et deus referir a obrir un port determintat del router, tinc el US Robotic 9003 i ja sé com se fa, tan sols és saber quin port haig d'obrir. Si vols fer servir "escritorio remoto" es el 3389 i amb el VNC o Radmin pots asignar el que vulguis, sempre i quan fiquis el mateix al pc host, al pc client i al router. He obert el 5900 TCP/UDP al router, llavors desde el portàtil, al VNCviewer he ficat la ip i ja m'ha conectat, és així com es fa? o hi ha algún altre mètode més correcte? Si ja t'has conectat ja està, però això d'obrir el router nomes és per si vols accedir des de fora. Has d'anar a www.adsl4ever.com i li donas a "cual es mi ip", així desde qualsevol PC que tingui el VNC i ficant la teva ip externa podras accedir al PC. Haig de buscar algún manual per internet per a acabar de entendre'l. Gràcies per tot
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Hola Lluis, per conectar els dos PC a traves de wi-fi no cal fer una conexió ad-hoc, només necesites que els dos arribin al mateix router (els dos es deuen conectar a internet pel mateix router, no?), despres et baixes el programet VNC i ho instales a un pc com a host i a l'altre com a client, i amb això podras controlar el servidor remotament. Si tens algun dubte m'ho poses aquí que t'aniré seguint. http://www.realvnc.com/products/free/4.1/download.html (aquí podras baixar el VNC) I vulgués controlar de fora de la meva xarxa, també em serviria?? Per suposat, però hauries de manipular la configuració del router (direccionar un port cap al servidor). Això depenent del router que tinguis pot ser molt fàcil o xungo de cullons, així que primer ens hauras de dir quin model tens. suposo que et deus referir a obrir un port determintat del router, tinc el US Robotic 9003 i ja sé com se fa, tan sols és saber quin port haig d'obrir. Si vols fer servir "escritorio remoto" es el 3389 i amb el VNC o Radmin pots asignar el que vulguis, sempre i quan fiquis el mateix al pc host, al pc client i al router. He obert el 5900 TCP/UDP al router, llavors desde el portàtil, al VNCviewer he ficat la ip i ja m'ha conectat, és així com es fa? o hi ha algún altre mètode més correcte? Si ja t'has conectat ja està, però això d'obrir el router nomes és per si vols accedir des de fora. Has d'anar a www.adsl4ever.com i li donas a "cual es mi ip", així desde qualsevol PC que tingui el VNC i ficant la teva ip externa podras accedir al PC. Correcte, però si tens IP dinàmica aquesta pot anar canviant constament. (Últimament, a mi pot canviar-me 5 ó 6 vegades en un matí). Aleshores és millor fer servir un servei com DynDNS per accedir-hi externament.
Per si algú ho necessita fa poc que he engegat un Radmin a través d'un Zyxel. Apart del redireccionament del port, en el Zyxel cal actuar en el firewall que ve activat per defecte.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Un altre detall: no pots accedir per la IP pública de la WAN des de la pròpia LAN. O sigui, que per provar l'accés "des de fora", s'ha de fer des de fora de veritat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|