Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Setembre de 2008, 12:05:08
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Conectar dos pc's via wifi
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Conectar dos pc's via wifi  (Llegit 704 vegades)
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 11056

¿Quis custodiet ipsos custodes?

Re: Conectar dos pc's via wifi
« Resposta #20 en: 3 Febrer de 2007, 01:10:31 »

Hola Lluis, per conectar els dos PC a traves de wi-fi no cal fer una conexió ad-hoc, només necesites que els dos arribin al mateix router (els dos es deuen conectar a internet pel mateix router, no?), despres et baixes el programet VNC i ho instales a un pc com a host i a l'altre com a client, i amb això podras controlar el servidor remotament.
Si tens algun dubte m'ho poses aquí que t'aniré seguint.

http://www.realvnc.com/products/free/4.1/download.html  (aquí podras baixar el VNC)

I  vulgués controlar de fora de la meva xarxa, també em serviria??

Per suposat, però hauries de manipular la configuració del router (direccionar un port cap al servidor). Això depenent del router que tinguis pot ser molt fàcil o xungo de cullons, així que primer ens hauras de dir quin model tens.

suposo que et deus referir a obrir un port determintat del router, tinc el US Robotic 9003 i ja sé com se fa, tan sols és saber quin port haig d'obrir.

Si vols fer servir "escritorio remoto" es el 3389 i amb el VNC o Radmin pots asignar el que vulguis, sempre i quan fiquis el mateix al pc host, al pc client i al router.

He obert el 5900 TCP/UDP al router, llavors desde el portàtil, al VNCviewer he ficat la ip i ja m'ha conectat, és així com es fa? o hi ha algún altre mètode més correcte?

Si ja t'has conectat ja està, però això d'obrir el router nomes és per si vols accedir des de fora. Has d'anar a www.adsl4ever.com i li donas a "cual es mi ip", així desde qualsevol PC que tingui el VNC i ficant la teva ip externa podras accedir al PC.

Massa bonic per a durar...

He formatejat el pc que m'ha de servir de server i li he tornta a instalar el vnc...i ara no puc conectar-me desde el portàtil. Hi havia algun pas més que jo ara no recordi?
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3525

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...

« Resposta #21 en: 3 Febrer de 2007, 08:45:15 »

Massa bonic per a durar...

He formatejat el pc que m'ha de servir de server i li he tornta a instalar el vnc...i ara no puc conectar-me desde el portàtil. Hi havia algun pas més que jo ara no recordi?

Li has tornat a posar la mateixa IP al servidor?
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1264

« Resposta #22 en: 3 Febrer de 2007, 12:07:28 »

Si és windows xp, et tanca per defecte el firewall pel port 3389 i et desactiva l'accés remot (sistema->permetre accés remot) al reinstal·lar.
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11056

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #23 en: 3 Febrer de 2007, 17:57:42 »

Si és windows xp, et tanca per defecte el firewall pel port 3389 i et desactiva l'accés remot (sistema->permetre accés remot) al reinstal·lar.

Gràcies casacota, ja ho hem resolt aquest matí, era una topinada sense importància...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió