Pàgines: [1] 2 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Un passeig amb raquetes (Llegit 925 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
Mmmm ... serà que no hi ha models diferents de Gore 

Força bon dia ahir per anar a desvirgar els 20 cms de neu que van caure fa uns dies a la zona del Port del Comte ...

Sònia ... em pots explicar que collons foties ??

Des del parking de Tuixen, doncs vam pujar a la Tossa Pelada i al Pedró dels Quatre Batlles; una pujada molt light, però ideal per caminar amb raquetes sobre un gruix moderat de neu pols ...

Entre els arbres ... veiem el Pedraforca ...

I arribem al Prat Llong ... a mig camí i amb la Tossa Pelada a la vista ... que de pas, estava pelada, jejeje

Remontem i comença a fotre un vent de collons; en la foto veiem el paissatge que anem deixant a la nostra esquena ...

Arriba un punt, en que les raquetes ja no fan servei; fora raquetes i ens tapem bé, pq el vent que fotia era considerable, així com la sensació tèrmica que era baixa de nassos ...

Remontem els metres finals, a estones damunt de pedres, a estones damunt d'un gruix destacable de neu ...

I a estones amb dificultats per culpa de les ratxes fortes que de tant en tant fotia ...

Però la Tossa Pelada no és l'Everest, i es va arribar al cim sense més complicacions ...
Foto a 2378 mts

I foto al cim del Pedró dels Quatre Batlles, 2382 mts

Cim que es va fer ... creuant un mar de pedres glaçades ...

La Mola i Montserrat ...

A l'esquerra ... l'Aneto

I de tornada ... doncs vam tornar a passar per la Tossa Pelada ...

Les dues bessones, face to face 

I la baixada ... pel mateix camí; ja sense vent i disfrutant de la neu pols ...

I per acabar les fotos, una vista del Pedraforca, força peladot ...

Ara dos videos ...
Tots dos fets quasi a dalt de tot de la Tossa Pelada amb un vent de collons i on podem veure diferents tipus de neu 
http://www.youtube.com/watch?v=s50sSfuFllc http://www.youtube.com/watch?v=fDfzP45REMQ
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2391

|
Molt guapes !!!
Ja era hora de que la zona s'emplanquinés una mica, encara que és del tot insuficient.
Tuixén és una zona que freqüento. Aquest any els que depenen dels ingressos de l'estació ho tenen malament.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3575

Doncs això...!
|
Molt maco el report! A veure si neva com Déu mana d'una vegada. Low, van bé aquestes raquetes?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Molt maco el report! A veure si neva com Déu mana d'una vegada. Low, van bé aquestes raquetes?
si, estan bé, encara que pel meu gust millors les de la wind, que eren més petites i s'hi podia caminar millor, juntant més les cames.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3692

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
uoo!
guapissim, m'encanta! 
les fotos genials, com sempre 
|
|
|
|
|
En línia
|
|