Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Oregon WMR968 vs WMR928 per 249$ (Llegit 839 vegades)
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
He trobat a Ambient Weather la estació Oregon WMR968 a la venda per 249$ que deuen ser uns 200€.
Quines diferencies té respecte la 928 ? (Jo la veig igual o superior) No és un preu sensacional per comprar-se-la ?
Jo m´he suscrit a l´Enciclopedia fa dos mesos i com que encara no m´han enviat res, encara hi soc a temps.
Algu ha comprat mai a Ambient Weather ?
Adjunto l´enllaç
http://www.ambientweather.com/wmorscwiprwe.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 42

|
Al final la donaran regalada. Però no s'habia dit que els de Ambient no feian comandes fora dels EEUU?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

Pròxima estació: l'hivern
|
He trobat a Ambient Weather la estació Oregon WMR968 a la venda per 249$ que deuen ser uns 200€. Quines diferencies té respecte la 928 ? (Jo la veig igual o superior) No és un preu sensacional per comprar-se-la ? Jo m´he suscrit a l´Enciclopedia fa dos mesos i com que encara no m´han enviat res, encara hi soc a temps. Algu ha comprat mai a Ambient Weather ? Adjunto l´enllaç http://www.ambientweather.com/wmorscwiprwe.html Doncs crec que es la mateixa, en versió americana.
Nosé, suposse que está be la oferta; encara que sumant ports i aduana, casi que valdrà practicament comprarla en Andorra...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Jo no sabia això que no envien fora de EEUU ! De totes maneres ho he preguntat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22559

Nova Zodiac
|
Ves al tanto tambe amb el tema carregadors i alimentadors, si son americans pot ser hauras de fer alguna modificacio.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Undulatus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental
|
Jo la vaig comprar a EE.UU., la WMR968.
No recordo ara el nom de la botiga, però hi han varies que si que en venen.
De fet jo anava darrera d'una Davis, (meitat de preu), però aquesta si que tenen totalment prohibit enviar-ne a Europa, (si no és pel canal distribuïdor oficial).
Varen trigar dues setmanes, 30 € de ports i 6 € de duana (el enviament venia declarat).
Les diferències son poques.
- La freqüència dels transmissors dels sensors es diferent (diguéssim que fan servir una freqüència que aquí esta assignada pels radioafeccionats). Jo ho soc EB3FVI, i puc dir que l'alteració donat la cobertura 100 m. és insignificant.
-El rellotge intern de l'estació no és posarà mai en hora automàticament com la versió europea, ja que aquesta no ho suporta. (El rellotge es prou fiable)
- L'alimentador de la base és 110v. amb endoll americà. (estic fent servir un d'uns altaveus de PC antics, o si no a qualsevol paradeta per menys de 3 €)
Per la resta és exactament la mateixa, però mes barata.
Jo no vaig dubtar.
Salutacions a tots!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Eps!!!! EB3FVI salutacions de EB3GGL
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Undulatus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental
|
Salutacions EB3GGL, quina sorpresa, de trobar algú d'aquest mon en regressió.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Berecochee
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 73
|
Pues eso de la frecuencia no me queda muy claro. Yo tenía una WMR112 (la mala) que no tiene conexión a PC, posteriormente compré a Ambientweather una consola WMR968 y un sensor de temperatura (el bueno), con transmisor solar y funcionan perfectamente. Tengo sensores (el pluvio y el anemo) que son "europeos" y tengo la consola y el sensor de temperatura que son americanos y funciona todo perfectamente. Tengo la consola de la WMR968 concectada al pc y la otra para hacer consultas y no falla ningún sensor. Misterios 
Saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Gastesi, haber si lo se explicar, si no que me corrijan, cada pais "pacta" unas frequencias concretas para diferentes servicios, en Europa no tenemos las mismas asignaciones que en EUA, por eso que puede suceder que los americanos transmitan datos (de la estacion meteo) por una frequencia que aqui en España se usa....yo que se por los bomberos, por decir algo, lo que causaria interferencias en las transmisiones de la estacion meteorologica, que en caso de ser "bestias" podrian alterar la comunicacion sensor-consola.
Supongo que se puede explicar mejor, pero bueno......
 Salutacions EB3GGL, quina sorpresa, de trobar algú d'aquest mon en regressió. Si company un mon totalment esfumat, ya no es el que era.....quina llastima, segur que encara en sortira algun altre per aqui de onda-loquero, algun dia obrire un tema fent una crida
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|