Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: VWS internet edition (Llegit 311 vegades)
|
ton
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 4
|
Hola soc nou aquí. Ja fa un any que tinc una WMR928NX. I ara me registrat a METEOCLIMATIC però el VWS no amb funciona per internet. Es posible que algú de vosaltres que la aixi comprat amb fagi una copia? PAGAN EL QUE AMB DIGUI.(però sense pasar-se amb el preu.)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13141

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
http://www.ambientweather.com/puviwestined.html
Jo al seu dia vaig pagar pel soft, la resta podem fer el mateix 
Que per cert ja no faig anar
|
|
|
|
esperver
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 107

Que putes que les pasarem¡¡¡¡ aquest estiu
|
company: millor que paguis els 70 eurinis d'aquesta manera sempre que tinguis un problema amb el programa el podràs reinstalar sense problemes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ton
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 4
|
Companys no tenia que haber creat aquest tema (VWS internet edition). Amb puc permetre comprar el CD però, la cosa era perque si entrobaba un de segona ma, el podria provar per després comprar-ne un de legal. Ja sé que un cop en tens un de pirata costa comprar el nou. Però aquest cas es millor compral nou per els petits problemes que puguin sortir. No de quin comprar VWS ò WD.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1328

|
De tota manera si tens ganes de buscar pots passar amb la versió que tens i buscar per la xarxa algun programa per a pujar a internet les dades que et genera localment. Les funcions d'internet de la "internet edition" ténen problemes, i personalment no crec que valgui la pena comprar una llicència sinó instal·lar un programa extern que t'ho faci.
Dit això, no et puc recomanar res perquè personalment utilitzo un altre sistema (utilitats que m'escric jo no aptes per a altra gent, que em maleïrien els ossos). Si ho vols provar, necessites el google, alguns coneixements sobre FTP i mooooolta paciència. Si prefereixes això o els 70 €, és cosa teva.
De tota manera, si el que vols és provar, jo et recomanaria el weather display: www.weather-display.com - és molt més complet i tens un mes per a provar-lo sense haver de pagar res. Si t'agrada, et gastes els 70€ amb aquest, i si no, hauràs pogut fer l'experiència.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|