Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Crec que s'ha mort... (Llegit 682 vegades)
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1403

|
Fa un temps em va passar el mateix, amb una LaCrosse. De fet, dues vegades, una amb l'anemo i l'altra amb l'estació sencera.
Ho vaig solucionar desmontat-los tots dos íntegrament, i amb un soldador amb termostat ajustat a 350 graus fondre breument tots els punts de soldadura, per a eliminar la corrosió que sovint s'hi forma. Després d'això, tot tornava a funcionar. De passada pots posar una mica de pols de grafit a l'eix de l'anemòmetre, que anirà més fi.
Amb aquest sistema he recuperat també dos portàtils i 1 PC que igualment semblaven morts. Val la pena provar-ho, no s'hi perd res, i s'aprèn com estan fetes les coses.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1403

|
Una pregunta:
pel que sembla la gràfica que poses és del VWS, i la tens allargada (el doble d'amplada respecte de l'alçada). Com ho fas això? És una opció que busco i no ho aconsegueixo - potser és qüestió de la versió, la meva és antigueta, 12.07?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22358

Nova Zodiac
|
Aixo es que s'ha afluixat el tornillet que colla amb l'eix TOPI
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
que yo sepa eso no afecta...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Has mirado que no tengas puenteado algún circuito por una telaraña... a mi en el pluvio me lo hizo y con la humedad alta me fallaba la transmisión, hasta que le pasé un pincel y lo limpié un poco...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|