Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Gra de Fajol (Llegit 321 vegades)
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
És realment trist veure l'estat de la zona d'Ulldeter, els Bastiments, pelat, el gra de fajol...
unes fotos d'ahir.
Gra de Fajol Gran vist des del refugi

mirant cap a les pistes

El Bastiments, totalment pelat 

Vista des de la cresta del Gra de Fajol Gran

El Torreneules també sen-se gairebé neu.

La sort va ser que a la zona obaga entre el gra de Fajol Gran i el Coll de la marrana hi havia força neu (pols) i vem poder fer una mica el pixapí , vem pujar per una petita canal fins el Coll de La Marrana , tot i que era una canal petita sempre amb precaució, per acabar tirant-nos des de dalt practicant les frenades amb el piolet. Al final de tot vem baixar per les pistes, ja tancades als esquiadors, en diferents modalitats com la versió "el meu cul fa trineu" o "Jerònimooooooooo!!!" .
Va ser un dia divertit malgrat l'estat de la neu en general.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Molt maques.
Ara, això, amb tan poca neu, fot pena de veritat.
Del cim en questió, jo també diria que és el Torreneules. El Balandrau, més arrodonit, et quedaria a l'esquerra i cap el final d'una carena que surt del Gra de Fajol cap el W (més o menys). Com que entremig hi ha alguns cims més, no sé si és massa visible. Entremig de Torreneules i Balandrau hi hauria la vall i refugi de Coma de Vaca.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|