Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Virtual o Weather? (Llegit 727 vegades)
|
jatel
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 48

|
Doncs aixo, vull comprar un i no se quin es, m'agrada el virtual pero el weather es mes complert, pero he tingut problemes amb la versio de proba, la temperatura i altres dades parpadeja, i no se si es problema del programa o d'una altre cosa. Que en dieu vosaltres??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22668

Nova Zodiac
|
Per a mi Weather
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1345

|
Si ets un friki, tens temps i vols fer grans virgueries, i/o et penses en un futur passar a Linux: Weather-display
Altrament, sobretot si no vols invertir massa temps fent la pàgina, virtual weather station.
Jo vaig començar amb el primer i he acabat amb el segon, però hi ha qui ho ha fet a l'inrevés...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Jo odie el vws...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1798

Fals (Bages) 400 msm
|
Jo sóc dels que ho he fet a l'inrevés com diu en Casacota, vaig començar amb el Virtual i de seguida vaig canviar al WD. Per a mí és més complert i el suport molt efectiu.
El que dius de la T. que et parpadeja no sé qué deu ser, a mi no m'ha passat mai i no he llegit res sobre aquest tema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Un atre que va començar en el Virtual Weather i va passar-se al Weather Display, es un poquet mes complicat i pots liar-te en tants de menus, pero una volta ben configurat va molt be, s'actualisa molt i l'autor fa molt de cas a l'opinio dels usuaris del foro. L'unic que les grafiques podiem ser un poquet millor.
Ara estic mirant com va aixo del MySQL que no tinc ni pajolera, alguna recomanacio?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
jatel
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 48

|
ok, doncs comprare el weather, pero quin tinc que comprar? el live o el normal?
sabeu la diferencia??
Gracies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|