Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tonteries meteorològiques de la gent del carrer (Llegit 659 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7502
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Realment a vegades haig de fer esforços per no morir-me de riure de les bestieses que diu la gent del carrer en relació a la meteorologia. Algunes coses que he escoltat els últims dies, i també altres vegades, altres anys: -Aquest estiu amb el canvi climàtic serà el més calent dels últims 50 anys, arribarem a 50º a Girona. -Aquesta setmana nevarà a Girona, Gerard? (bufen vents de ponent, ) -Avui bufa molta tramuntana (bufa el vent contrari, vent de migjorn) -Aquest estiu farà molta calor (com que l´hivern és fred, doncs a l´estiu ha de compensar ) -No fa hivern!!!! (si que fa hivern, el que passa és que al migdia les màximes són altes, però les mínimes són baixes) -Ja no fa tanta fred com abans (quan, abans, i en quin lloc?, i les condicions de vida que són les mateixes que abans quan no hi havia calefaccions) -Andalusia és un desert (tòpic ) -Ja arriba el bon temps (al mes de març ho diu molta gent aquí a Girona, sembla que ja hauria de fer calor i sol, i està plovent i fa fred) -Al final tindrem un clima desèrtic aquí a Girona (no saben el que és la irregularitat del clima mediterrani)
En fi, si en sabeu més, ho escriviu aquí. Però és que no ho puc evitar, em moro de riure al escoltar tals obscenitats meteorològiques ,
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7502
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ara no plou com abans (ho diuen per les sequeres mediàtiques, el que passa és que mai hi havia hagut tanta pressió sobre els aquífers, hi ha més població que mai, camps de golf, molt turisme) Abans plovia 7 o 8 dies en els temporals de llevant (això a Girona en els últims 90 anys només ho he vist al temporal de desembre de 1932) Abans fotia unes nevades de por (a Girona només hi ha 7 casos documentats, o 7 anys, en què les nevades hagin superat els 10 cm en tot el segle XX) Abans feia més calor que ara (les estadístiques diuen el contrari, però jo ho comprenc, abans la gent treballava al sol, i amb pantalons de franela i samarreta de franela a ple agost!!!), ara la gent va amb poca roba i amb aire condicionat.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13268

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
A mí el que més me fot rabia és la tonteria de sempre....
T'estàs torrant a plè estiu a 30º i 68% d'humitat al migdia.... tot suat com un porc... I el típic/a gilipolles -------> Aaaayyy quina calor que fa......... La mare que els va parí, com si no ho sabés ¡¡¡¡¡¡¡ la típica frase asquerosa que es solta quan no tens ni puta idea que dir....... la rabia que em fot ¡¡¡¡¡¡¡¡
Aaaayy quin fred que fa...... Més del mateix grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
----------------------------------------------------------------------------------------- Fa poc relacionat amb el que dius, una tia sabelotodo d'aquestes em diu....
Jo crec amb el canvi climàtic, si no fixat la de tsunamis que hi arriba a haver......
Al moment em van caure els dos collons pel camall, vaig fotre mitja volta i als 100 metres d'haver marxat estava recolzat a una pared partint-me el cul de riure  ----------------------------------------------------------------------------------------- Un altra de molt bona, aquesta ja fa anys, una tia també era, em fot a dir que fa vent perquè les fulles dels arbres es mouen, i aquestes provoquen el mestral 
En fi, una cosa es no entendre d'un tema, que ningú té obligació esclar i no tots em nascut sabent, però collons abans de soltar-neuna d'aquestes més val que et fotis de cap al riu 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3511

|
A mí el que més me fot rabia és la tonteria de sempre.... T'estàs torrant a plè estiu a 30º i 68% d'humitat al migdia.... tot suat com un porc... I el típic/a gilipolles -------> Aaaayyy quina calor que fa......... La mare que els va parí, com si no ho sabés ¡¡¡¡¡¡¡ la típica frase asquerosa que es solta quan no tens ni puta idea que dir....... la rabia que em fot ¡¡¡¡¡¡¡¡ Aaaayy quin fred que fa...... Més del mateix grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -----------------------------------------------------------------------------------------Fa poc relacionat amb el que dius, una tia sabelotodo d'aquestes em diu.... Jo crec amb el canvi climàtic, si no fixat la de tsunamis que hi arriba a haver...... Al moment em van caure els dos collons pel camall, vaig fotre mitja volta i als 100 metres d'haver marxat estava recolzat a una pared partint-me el cul de riure -----------------------------------------------------------------------------------------Un altra de molt bona, aquesta ja fa anys, una tia també era, em fot a dir que fa vent perquè les fulles dels arbres es mouen, i aquestes provoquen el mestral  En fi, una cosa es no entendre d'un tema, que ningú té obligació esclar i no tots em nascut sabent, però collons abans de soltar-neuna d'aquestes més val que et fotis de cap al riu 

entre el carrer i periodistes "de pacotilla" n'hi ha un tip. Algunes fan gràcia, segons com t'ho prenguis són com un acudit i riure sempre és bo.
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5718

Informàtic desaprofitat
|
[...] Abans plovia 7 o 8 dies en els temporals de llevant (això a Girona en els últims 90 anys només ho he vist al temporal de desembre de 1932) [...]
Físicament? Perdona Gerard, després de les tonteries que esteu explicant no m'he pogut resistir a dir-ne una 
I aquell que diu, "fa molt que no plou" , cauen 4 gotes ... "i quina merda de temps, a veure quan farà bon temps"

I aquell que està treballat a les obres al pic de l'estiu i se li acosta un gili (com molt bé dius Garíl) i "quina calor, no es pot soportar. No se com ho aguantes"
aquestes provoquen el mestral I el efecte papallona? 
S'en diuen moltes de tonteries...
Ah, i última:
Estic buscant material per fer un pluviòmetre (ja us ho faré saber ), i la gent que pregunto respon "i perquè vols tu un pluviòmetre si mai plou" (2 persones el passat dimecres, a dos lloc diferents)
|
|
|
|
|
En línia
|
 De tots és sabut que la méteo no és exacte, depent de molts factors que CAP màquina ni persona pot adivinar ni manipular. És el que te d'emocionant la méteo i que ens te enganxats a tots... Viure LA MÉTEO segon a segon, intentant esbrinar que pot arribar a passar... GAUDIM DE LA MÉTEO!!!!
|
|
|
esperver
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 117

Que putes que les pasarem¡¡¡¡ aquest estiu
|
la tramuntana es freda per que hi ha neu a la muntanya i aquesta refreda l'aire  Aixó es el que tinc que escoltar a la fàbrica on treballo i el més curiós es que per mès que els hi expliquis que es al revès que hi ha neu gràcies al aire fred et diuen que estàs totalment equivocat¡¡¡ ja he desistit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|