Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: canvi d'estació (Llegit 1102 vegades)
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13268

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Doncs busca una miqueta er aquestos topics d'aqui a instrumentació mateix, perquè el tema s'ha repetit 100 vegades..... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
torbonada
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1828

Liskam i Matterhorn des del Monte Rosa
|
això vol dir que m'haure de gastar 1000E, Va parir, hauré d'estalviar més
Jo tinc aquesta Oregon i penso canviar ben aviat a la Davis, amb això t'ho dic tot...n'estic fins als pebrots de la merda juguet aquest
Més clar, l'aigua  Això falla més que una escopeta de fira...ara mateix...fot un bon ventet...la gràfica del vent, encefalograma pla....
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona - Collserola a 280msm, (al peu del Tibidabo)
|
|
|
torbonada
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
Quina davis recomanes?, la ventage pro 2
Jo tinc aquesta Oregon i penso canviar ben aviat a la Davis, amb això t'ho dic tot...n'estic fins als pebrots de la merda juguet aquest
Més clar, l'aigua  Això falla més que una escopeta de fira...ara mateix...fot un bon ventet...la gràfica del vent, encefalograma pla....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13268

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Més val gastar 1000€ ara... que 300+1000 perquè la primera t'haurà sortit com una cagarada 
A la curta o a la llarga el barat sempre et surt car, a més el que més rabia et fot ja no són les peles, si no que veus les dades d'una i altres, el temps que has tingut un pc 24/365 en marxa resultant que els històrics estan fets una merda per falta de precisió de l'estació..... sobretot els cops de vent, que la oregon sel's fot que dona gust i el pluvio que a l'any peta... etc..etc..etc..
En moltes d'elles, sempre hi ha el que et dirà que la té fa 7 anys i li va de puta mare, aquest és unprivilegiat amb molt de txurro, n'hi ha 4 de comptats.
I sobretot la lacrosse ni la miris, aixòo si que es la merda de les merdes més merdoses que s'han fabricat mai fins avui d'estacions.
Si sabessis els maldecaps que en porten aquestes estacions a meteoclimatic, fliparíes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
torbonada
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
i las davis no peten soposo, espero que si em gasto la pasta tingui estació per tota la vida o casi.
Més val gastar 1000€ ara... que 300+1000 perquè la primera t'haurà sortit com una cagarada  A la curta o a la llarga el barat sempre et surt car, a més el que més rabia et fot ja no són les peles, si no que veus les dades d'una i altres, el temps que has tingut un pc 24/365 en marxa resultant que els històrics estan fets una merda per falta de precisió de l'estació..... sobretot els cops de vent, que la oregon sel's fot que dona gust i el pluvio que a l'any peta... etc..etc..etc.. En moltes d'elles, sempre hi ha el que et dirà que la té fa 7 anys i li va de puta mare, aquest és unprivilegiat amb molt de txurro, n'hi ha 4 de comptats. I sobretot la lacrosse ni la miris, aixòo si que es la merda de les merdes més merdoses que s'han fabricat mai fins avui d'estacions. Si sabessis els maldecaps que en porten aquestes estacions a meteoclimatic, fliparíes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|
|
|
|
|