Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Me he comprado una bici (BTT) (Llegit 676 vegades)
|
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 613

|
Hola amigos,
ayer entré en una tienda de bicis que estaba de liquidación por reformas, para curiosear y comprarme unos zapatos y unos pedales para la de carretera que tengo, y además de eso salí con una bici de montaña, ayer era el día, "ahora o nunca", esta es:

Es una B-PRO ZS 2, la mía sin discos, vale algo más de 400 €, y la compré por 260 €, de segunda mano pero prácticamente nueva, sin ningún golpe ni arañazo, cubiertas nuevas y todo perfecto.
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12874

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Collons té bona pinta.. a gaudir-la ¡¡¡¡¡ 
Alumini ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Desconnectat

|
Alumuni, supose, 
Ja la vaig provar dos dies, des del dilluns que la tinc.
El primer dia m'en vaig baixar al llit del barranc, a fer un poc el cabra, bé, està bé.
Ahir va ser més tranquil el passeig, m'en vaig anar a pegar una volta pels camins de l'horta, entre tarongers.
El Diumenge ja la estrenaré a la muntanya. Tenim pensat fer una ruteta de dos o tres hores.
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3385

Termi-meteo... :P
|
Alumini o no, que sigui forta...
que les llaunes de coca-cola també són d'alumini...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Desconnectat

|
Pues es aluminio, según la ficha técnica, la bici nueva vale 400 €, pero era de segunda mano aunque está perfecta, estaban de liquidación por rebajas, por eso me la dejaron en 260E.
Cuadro : Aluminio 6061 B-Pro. Frenos : B-Pro Disc. Horquilla : Rock Shox Dart 2 bloqueable. Llantas : Mavic 117 Disc. Pedales : MTB acero. Manillar : B-Pro AL. Potencia : B-Pro AL. Sillín : Tioga. Neumáticos : Tioga Factory. Velocidades : 27v. Tija : B-Pro AL. Platos : Truavativ Isoflow. Desviador : SRAM 3.0. Maneta cambio : Shimano Deore. Maneta freno : B-Pro Disc. Cambio posterior : Shimano Deore.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|