Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Desembre 05 ja és més fred que desembre 01 (Llegit 632 vegades)
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22358

Nova Zodiac
|
Quins resums i estadistique que sortiran d'aquest mes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 20292

Ens encomanem tots a Sant Rebuf Nevador !
|
jo ja he superat el febrer passat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 4031

Esmolant les eines
|
Començo a veure possible acostar-me, i fins i tot superar el Desembre del 2001. Aleshores vaig tindre 5.7ºC de mitjana, ara tinc 6.0ºC. Cada dia em baixa una dècima la mitjana, i tenint en compte que ara tinc -1.5ºC de temperatura, doncs....  Això si, com vaig comentar, el 2001 no tenía la garita a 1.5 m. del terra, com ara. Amb la garita actual, el Desembre del 2001 s´hauria quedat en 5.2ºC aprox. I es que aquell Desembre va ser molt, molt fred per aquí.
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7502
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
A Salt també, 6,4º de mitjana amb avui, fou de 6,6º el de 2001. La mitjana de les mínimes de -0,1º amb avui, igual que 2001. I la setmana que ve una onada de fred siberiana, potser serà l´any més fred de la sèrie a Girona(1911-2005), fins ara 4,4º el 1980, amb avui 5,3º a Sant Daniel, i la setmana que ve mitjanes de -4º a -6º a St.Daniel!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|
|
|
|
|