Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Us creieu l´informe de l´INM? (Llegit 464 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
AlexJB
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1165

Unha, Naut Aran
|
A mi me parece que tiene alguna incongruencia, si dice que la subida de temp va a ser de 8 grados, pues en el polo norte será de 14 esto haría que no quedara hielo en groenlandia con lo que la subía del nivel del mar no seria de 50cm sino que seria de algunos metros.
Yo lo que espero es que nuestros nietos cuando vean estos vídeos se rían de nosotros de lo locos que estavamos y de lo equivocado que puede estar el mundo. Eso es lo que espero. Si esto fuera así, al 100% lo que deberíamos hacer es vender todo lo que tengamos por aquí y comprar una casita en Laponia que allí aun no habrá llegado la especulación. Eso si tener en cuanta de comprar casas por encima de los 200m por si acaso se deshelara la Antartida. 
Jo estic amb el Tito Micro en que això, que la temperatura pugi fins l'infinit no es possible, en els anteriors interglacials les temperatures van ser molt mes altes que en la actualitat y la terra es va refredar un altre cop. El CO2 es un factor però no el únic (com ens intenten fer creure) que gradua la temperatura del planeta, hi han altres que el IPCC no els hi fa ni cas com es el astre sol, les corrents oceàniques, les partícules còsmiques entre altres que no conec però que segur que tenen una influencia com la del CO2 o algunes molt superiors. Algun dels científics mes seriós en climatologia diuen que en la actualitat no es possible preveure el clima en un futur ja que hi ha molts factors que desconeixem o que no entenem i que podrien deixar en paper mollat tots els models que es facin ara. Inclús jo crec que el CO2 segueix la temperatura no la temp al CO2 al menys es el que es dedueix de veure les gràfiques de diferents organismes dels darrers da cenes de milers d'anys. Peró això està clar dit per un ignorant.
Dit això jo no dic que no tinguem de parar de contaminar.
|
|
|
|
|
En línia
|
Unha, Naut Aran,Val d'Aran, Lleida. 42º43' N, 0º55' E a 1305m de altitud 7.7 Medja anual. Mitja del mes més frid -1.1, Mitja del mes més calid 16.4 Dades diaries http://www.polosdelfrio.net/
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|