Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Canvi de temperatura de 5,6º en 30 minuts (Llegit 173 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7502
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
A Girona-Vicens Vives la temperatura ha baixat 5,6º entre els 21,2º de màxima (15,30 hores) i 15,6º a les 16 hores, el vent del N ha bufat fins a 56 km/h, abans bufava de ponent molt càlid, fins a 66 km/h a Salt a les 15,46 hores. Aquí hi ha el gràfic, la màxima es produeix a l´hora de menys pressió atmosfèrica, 1000 mb, al nivell de l´observatori. Mireu les dents de serra, molt il.lustratives d´una situació de ponent.
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Què penseu de viure en una ciutat amb 27 observatoris (entre ciutat i rodalies) i fer d´això un projecte que guanyi els premis fontserè locals. Quina sort tinc de viure a Girona o voltants!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9891

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
has guanyat un premi dius?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Aprofitaré els meus dies de vacances per fer el projecte. Una mica de tot hi haurà, gràfics, mapes, teoria, hipòtesis, etc. Ja m´estic posant nerviós, perquè després tot això ho haig de passar a PowerPoint i haig de llegir-ho davant de 300 persones al mes de novembre que ve a Barcelona, al CosmoCaixa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
És que l´última vegada que vaig fer una presentació amb Power Point va ser un desastre, em vaig emocionar tant parlant de la illa de calor de Girona, de la tramuntana, i a sobre no em van sortir bé els gràfics, ni els mapes. Ho vaig fer al Meteocat el passat mes de març, hi havien molts de companys del fòrum (llevantada, segarró, meteocoll, pileus, Nimbus), que ho poden confirmar, em tremolaven les cames. És que la meteorologia la porto tan dins de la sang, que per a mi és com un orgasme parlar davant de tants entesos del que més m´agrada, el temps. I no sé comportar-me com un científic fred, aséptic, sinó com un nen.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|