Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 04:27:20
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  ahorremos agua entre todos!!!!!
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: ahorremos agua entre todos!!!!!  (Llegit 1732 vegades)
maresme
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 5640

Re: ahorremos agua entre todos!!!!!
« Resposta #10 en: 18 Febrer de 2007, 21:50:40 »

Bones iniciatives. Wink
En línia

Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm)
Gener: 16,5 mm
Febrer: 27,6 mm
Març: 46,1 mm
Abril: 31,0 mm
Maig: 99,6 mm
Juny: 90,9 mm
Juliol: 36,5 mm
Agost: 15,5 mm
Setembre: 28,2 mm
Octubre: 38,5 mm
---------------------------
Historic:
2007:  344,1 mm   2002: 1062  mm                           
2006:  413,8 mm   2001: 394,8 mm
2005:  555,5 mm   2000: 471,0 mm 
2004:  538,0 mm   1999: 395,8 mm
2003:  578,0 mm
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Missatges: 790

« Resposta #11 en: 18 Febrer de 2007, 22:59:49 »

Molt bé, jo estic fent un curs de 60 hores de Gestió Mediambiental, i es molt interesant.
En línia

www.meteoplanoles.org
Planoles 1156 m (Ripollès) Pirineu de Girona

El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home
vilafranca meteo
Cumulus

Missatges: 187

« Resposta #12 en: 18 Febrer de 2007, 23:27:42 »

hola chicos.

escribo este mensaje por que con la poca lluvia que esta caiendo os quiero proponer una idea haber que os parece.

Desde hace 1 año en mi trabajo estoy llevando acabo una reduccion de agua en la cisternas de los lavabos, en mi edificio hay  36 lavabos.Desde el 1 de enero del 2006 hasta el 1 de enero del 2007 hemos ahorrado 635000 litros de agua.Os preguntareis como lo he hecho, pues poniendo la carga de agua de la cisterna a la mitad.

Mi idea es que entre todos nosotros hagamos lo mismo y el primero sere yo que ya lo tengo hecho.

ya medireis que os parece la idea i me gustaria que cada uno que lo haga lo notifique aqui.

Si alguien no sabe como hacerlo estoy aqui ha vuestra disposicion para deciros como hacer.

hasta pronto amigos y espero que esto sea una nueva iniciativa para ahorrar agua para todos.

Gracias compañeros

bueno veig que aixo comença ha fer efectaaaa!!!!!

quants mes serem mes estavierem!!!!jejejejeje
En línia

www.meteoxavi.mine.nu
L'observatori de vilafranca del Penedes "Centre" 225 msnm
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3623

Doncs això...!

« Resposta #13 en: 18 Febrer de 2007, 23:55:40 »

jo això ja ho tinc ....

que mes Huh

per cert, aquest tòpic no tindria que anar a un altre lloc Huh ....  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
On creus que hauria d'anar?  Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

vilafranca meteo
Cumulus

« Resposta #14 en: 19 Febrer de 2007, 11:44:42 »

hola chicos.

escribo este mensaje por que con la poca lluvia que esta caiendo os quiero proponer una idea haber que os parece.

Desde hace 1 año en mi trabajo estoy llevando acabo una reduccion de agua en la cisternas de los lavabos, en mi edificio hay  36 lavabos.Desde el 1 de enero del 2006 hasta el 1 de enero del 2007 hemos ahorrado 635000 litros de agua.Os preguntareis como lo he hecho, pues poniendo la carga de agua de la cisterna a la mitad.

Mi idea es que entre todos nosotros hagamos lo mismo y el primero sere yo que ya lo tengo hecho.

ya medireis que os parece la idea i me gustaria que cada uno que lo haga lo notifique aqui.

Si alguien no sabe como hacerlo estoy aqui ha vuestra disposicion para deciros como hacer.

hasta pronto amigos y espero que esto sea una nueva iniciativa para ahorrar agua para todos.

Gracias compañeros

venga chicos que no decaiga la cosa!!!! que cuantos mas ahorremos agua mejor para el dia de mañana!!!!
En línia

www.meteoxavi.mine.nu
rufaca
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2074

PRULLANS

« Resposta #15 en: 19 Febrer de 2007, 18:06:04 »

gracies,  Wink
En línia

Prullans a la Cerdanya -pirineu oriental 1100mts.

ES LA MUJER  LA QUE ELIGE AL HOMBRE QUE LA ELEGIRA=QUE TENEN LA PAELLA PEL MANEG.
Sunami
Cumulus

Missatges: 201

« Resposta #16 en: 19 Febrer de 2007, 19:37:32 »

També es pot fer ficant ampolles plenes d'aigua a la cisterna. Es baixa la seva capacitat. De qualsevol manera després d'una "jinyada" important val més que corri l'aigua  .  El que jo faix es no tirar de la cadena cada cop que es va a pixar, les pixades només fan pudor si les deixes més d'un día. Perdoneu per l'escatologisme. 

De qualsevol manera el consum urbà d'aigua es el menys significatiu, deu voltar el 15 % del consum total. Es una altra història per cobrar més impostos, si més no a BCN que es paga per trams.

D'altra banda tinc un conegut que té un "trós" a Lleida en el que hi ha plantat una explotació ecológica experimental de presseguers. Els veïs, com l'aigua la tenen gairebé gratis, inunden els seus trosos fent que pugi la capa freática. Els preseguers suen sàvia per l'excés d'aigua i s'omplen de pulgó i com que el meu colega no pot sulfatar...

No es gaire just que es subvencioni l'aigua als agricultors i encara menys a la industria (que després fot la merda al riu) i que a nosaltres ens expliquin contes de fades sobre el consum i l'estalvi.

A BCN ens foten a l'aixeta un aigua que es gairebé tóxica (m'enrecordo d'un quimic d'una depuradora que se li va escapar que era bona, ara que si em preníem cada día...)
i mentrestant les envasadores d'aigues minerals s'omplen les butxaques.

Molt de "cuento" hi ha en tot aixó, que si els pantans estàn buits, que si no plou... el bo que té l'aigua dolça es que es un fluxe més o menys regular i que no s'en pot gastar més de la que plou.
En línia

Sunami
Cumulus

Missatges: 201

« Resposta #17 en: 19 Febrer de 2007, 19:40:59 »

M'oblidava, aixó per no parlar del trasbassament, camps de golf, megaurbanitzacions a zones del llevant de secà, especulació. I després ens diuen que estalviem... 
En línia

vilafranca meteo
Cumulus

« Resposta #18 en: 19 Febrer de 2007, 20:52:05 »

amb aixo tens rao.Pero no creus que si comencem per algu petit podem acabar per alguna cosa mes gran???

lo importan es la iniciativa i que la gent tingui la iniciativa de fer'ho.
En línia

www.meteoxavi.mine.nu
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Missatges: 613

« Resposta #19 en: 19 Febrer de 2007, 21:57:50 »

Yo siempre que me ducho me llevo un cubo o una garrafa para llenarla hasta que empieza a salir agua caliente, cierro el grifo para fregar o lavarme los dientes, me ducho en días alternos en invierno,  Grin, tengo cisternas de media carga, riego las plantas con el agua del aire acondicionado y algunas veces con el agua que recojo de la lluvia con el plástico de la ropa, y apenas noto el ahorro económico por hacer todo eso.

Tengo un vecino que llena una piscina de 10.000 litros y un día que su hijo se cagó la vació toda y la volvió a llenar.

Tengo otro vecino que es fontanero además, me contó (entre amigos, que no lo contara a nadie) que él le mete un manguito antes del contador y llena la piscina, que ni loco llena  una piscina con 10.000 litros de agua de contador.

Quiero decir, que todas estas medidas de poco sirven si los que hacen el gasto masivo de agua no pasan por el contador (agricultura, industria, piscinas que se llenan con agua de pozos ilegales o de comunidades de regantes, etc), pagaremos más los pobres curritos que vivimos en un piso de 90 m2 con el contador enchufado.

Saludos.
En línia
Pàgines: 1 [2] 3 4 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió