Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Noticia bomba (Llegit 667 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6524

no puc amb l´ecologisme integrista
|
L´energia solar no és una energia sostenible .....
Llegit a un article a una revista empresarial, l´article fet per el gerent de la La Farga Lacambra , important empresa de tubs de coure....
bé, segons el gerent , (Faig un resum) , diu que , fabricar l´aparell per fer energia solar , costa igual o mes que la seva amortització .... o sigui, que el que s´estalvia , es gasta per fabricar l´aparell ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8575

Dos tresors...
|
Cullons, si això ho sap tothom...... el que passa que ningú escolta....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
JOS_NbCh
Papa Jos
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 613

|
Económicament, s'amortitza als 10 anys.
Jo em vaig informar:
Si vols instal.lar 50 KW, has de gastar-te 50 millions de pessetes, i cada any treuràs 5 millions, doncs als deu anys hauràs amortitzat la inversió, que té una vida útil de 40 anys aproximadament.
No es barata la instal.lació.
Els panels solars estàn fets de silici, el element més abundant a la terra (l'arena ho té), però, molt car d'extraure.
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2321

|
Económicament, s'amortitza als 10 anys.
Jo em vaig informar:
Si vols instal.lar 50 KW, has de gastar-te 50 millions de pessetes, i cada any treuràs 5 millions, doncs als deu anys hauràs amortitzat la inversió, que té una vida útil de 40 anys aproximadament.
No es barata la instal.lació.
Els panels solars estàn fets de silici, el element més abundant a la terra (l'arena ho té), però, molt car d'extraure.
Salut!
No esperis 40 anys.
Algú ha vist dades de l'energia que es gasta o el que s'embruta en els processos de fabricació  (Clar, que si ho fan a Taiwan "la merda" no es comptabilitza)
Les veritats, sempre a mitges.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4805

Informàtic desaprofitat
|
El govern dóna subvencions per posar plaques solars a casa.
Jo m'ho vaig estar mirant quan estava en construcció de casa i ja ho tenia mig coll avall. Mirant al futur sembla que hi pots sortir-hi guanyant, però et foten un bon pal d'entrada (tot i la subvenció). Al final hem vaig quedar amb les ganes. Si anés sobrat de calés potser m'ho pensaria, però no puc. No hi puc fer res.
No se, ho pinten molt maco, però pel treballador d'avui, impossible (o casi)
I això de 40 anys de vida útil....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2321

|
De les fotovoltaiques:Les últimes coses que havia llegit parlaven de 25 anys de vida o més per els panells (no sé amb quina eficiència). A més el sistema ha d'anar associat a unes bateries estacionaries amb 5-10 anys de vida.
Altra cosa és la solar tèrmica. Això si que ho hauríem de tenir tots, però el preu està molt inflat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vilafranca meteo
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 152

|
exactament les plaques solar durant 9 anys i las de nova generacio que han sortit duran 12 anys.Ho se per que a la feina em volem posar i ens han dit aixo els ingenyer.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|