Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Bastiments, 2883 mts i amb borrasca (Llegit 920 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Suposo que s'ha de saber fer de tot, però nois ... això de l'esqui no m'agrada gens; de baixar baixes cagant llets, però per pujar no vegis quina castanya que és.
Prefereixo la llibertat de moviments d'uns crampons o la diversió d'unes raquetes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Si, si ... jejejje, i això és lo bonic 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19031

Un xic de Tramuntana
|
osti us veu fartar de trepitjar neu!!!
quin pastel
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2406

|
Suposo que s'ha de saber fer de tot, però nois ... això de l'esqui no m'agrada gens; de baixar baixes cagant llets, però per pujar no vegis quina castanya que és.
Prefereixo la llibertat de moviments d'uns crampons o la diversió d'unes raquetes.
Ummm.......... Jo en canvi trobo que és una forma molt efectiva de fer activitat de muntanya hivernal. Jo no em posaria mai ( i no m'he posat ) unes raquetes. Les trobo molt incómodes per caminar i no em sol.luciona res que no em sol.lucioni uns esquis amb una tècnica adecuada. Els esquis en canvi, gràcies als descens ràpids que fàs, et permeten fer "més via" que amb unes raquetes o uns grampons. Però per sort: ......hi ha lloc per totes les opcions i contra gustos.... colors.  Estic amb tu, Piolet. Sempre he sigut anti-raquetes. El que no m'agrada especialment d'elles es que fa que molta gent s'aventuri en territoris on després pot tenir problemes, especialment de baixada.
Les he provat (una vegada) i amb l'edat també he anat canviant d'opinió. Potser m'hi passaré, però no descarto acompanyar-les de piolet i crampons.
Respecte els crampons: veig que ara els utilitzeu molt. A la meva època els reservavem per situacions apurades. Si el terreny era una mica tou es fotia una pilota de neu a sota i t'en anaves avall.
L'esquí el considero cullonut, però mai vaig arribar a dominar prou les baixades. A les pujades, s'anava fent.
Opinions per tot. La qüestió és disfrutar i passar-s'ho bé !!!
Ep !!! m'ho deixava !!! Enhorabona per la pujada (= enveja un cop més). Amb la neu és tot més bonic. Ja era hora.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Respecte els crampons: veig que ara els utilitzeu molt. A la meva època els reservavem per situacions apurades. Si el terreny era una mica tou es fotia una pilota de neu a sota i t'en anaves avall.
Per això és van inventar els "anti-boots", unes tires de goma que es possen sota el grampo i eviten l'acumul.lació de neu. Jo recomano que tothom que es compri uns grampons, s'els compri amb aquest accesori........ si no, poden ser més perillosos posats que dins la motxilla. 
jo tinc els anti-boots i van de conya, la veritat
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3646

Doncs això...!
|
Per això és van inventar els "anti-boots", unes tires de goma que es possen sota el grampo i eviten l'acumul.lació de neu. Jo recomano que tothom que es compri uns grampons, s'els compri amb aquest accesori........ si no, poden ser més perillosos posats que dins la motxilla.  jo tinc els anti-boots i van de conya, la veritat ja també els tinc, van molt bé, i et poden sortir molt baratets. http://www.barrabes.com/CUADERNOS/articulo_napasII.asp?id_articulo=3916
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
|
|
|