Autor
|
Tema: cal meteocoll; inauguració (Llegit 17129 vegades)
|
loriuesvida
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1495
|
Jordi, et prometo que plego de la tele i vaig cap allà. Si tot va bé, al voltant de les 8 estic por ahi. 
aixó si no surt res raro, en principi allà hi seré.
De pas coneixeré molta gent del fòrum, que mai he fet cap quedada 
sort i anims
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8575

Dos tresors...
|
Si la nena està bé i no hi ha cap problema, la Eli segurament no, però jo em passaré un moment o altre SEGUR.... Acte de presència faré de totes totes.... Compte amb mi, no per tota la festa però si per una estona...... hostia, què xulo t'ha quedat tot, noi...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7044

Estiu DIVUIT [18]!
|
Jo si puc, ja podeu comptar amb mi nois!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34201

|
Jejejej, així m'agrada collons ... que us animeu !!!
El tema durarà fins les 10 més o menys ... així que hi ha marge d'hores per poder anar passant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18477

Un xic de Tramuntana
|
miraré d'arreclar-m'ho per poder anar-hi 
ja t'ho confirmaré 
això si , m'aniria millor el 30 ..ja que el cap de setmana del 24-25 , haig de pujar a l'Escala 
el 30 , com es el inici de vacances de setmana santa per els estudiants , crec que podria ser una data que li anés millor a la gent 
això si , Jrdi , ets el que dicideix!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Neucat
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7069

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM
|
miraré d'arreclar-m'ho per poder anar-hi  ja t'ho confirmaré  això si , m'aniria millor el 30 ..ja que el cap de setmana del 24-25 , haig de pujar a l'Escala  el 30 , com es el inici de vacances de setmana santa per els estudiants , crec que podria ser una data que li anés millor a la gent  això si , Jrdi , ets el que dicideix!  Ahi las dao el 23 tengo examen por la tarde, en cambio el 30 soy ya libre. El 30 iría mejor, pero de aquí 2 semanas me daran el calendario de examenes y ya lo confirmaré. Pero en principio cuenta conmigo.
|
|
|
|
|
En línia
|
 A 30m de altura y mirando hacía Collserola. Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde. Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde. http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
|
|
|
|
|
|