Autor
|
Tema: cal meteocoll; inauguració (Llegit 19879 vegades)
|
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4177

DOS, EL CRUSAITOO
|
Com la lieu , quina pena que no pugui anar-hi , estic a 50km ..algun dia amb l'excusa d'anar a montserrat habuere si passo amb els meus pares
bona nit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Cagondena ...
Ahir al vespre em van explicar con funciona la caixa registradora, el rentaplats, el rentagots, la planxa, la cuina, el forn, la fregidora, la talladora d'embutit, la cafetera, el molinet de café, les neveres, el surtidor de birra, l'aire acondicionat, la màquina de tabac ... mmm, no he dormit, crec que el meu cap ha quedat tocat després de procesar tanta informació.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8605

Un bitxo a casa....
|
Cagondena ... Ahir al vespre em van explicar con funciona la caixa registradora, el rentaplats, el rentagots, la planxa, la cuina, el forn, la fregidora, la talladora d'embutit, la cafetera, el molinet de café, les neveres, el surtidor de birra, l'aire acondicionat, la màquina de tabac ... mmm, no he dormit, crec que el meu cap ha quedat tocat després de procesar tanta informació.  Tot en un dia? Ai mare.... Jordiiiii!!! Per aquí surt aigua i xispeeees!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
Neucat
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7540

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM
|
Bueno, he hecho lo que he podido, he avisado en el insti de que tenía el día 23h a las 18h una quedada en Collbató que caía en la semana de exámenes, lo digue con antelación y me dijo el jefe de estudios que no había ningún problema. Pos bien llega el día y tengo un examen de Inglés el día 23 a las 17'40h, lo hablo con el profesor correspondiente y dice que si, no hay nigún problema, que cuando lo haría, pero sale alguien saltando y yo tambien quiero cambiarlo a otro día y tal, como de caxondeo. Al terminar la clase hablo con el profesor y dice que se molesta el alumnado en ponérmelo otro día. Y lo único que me puede hacer es adelantármelo a las 17'00h. Asin que a las 18h no podré estar pero creo que si no hay ningún porblema en el tráfico estaré a las 18'30h, no creo que esté más de 1h haciendo el exámen y son unos 25 minutos en ir allí desde clase. Puede ser Jordi? Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
 A 30m de altura y mirando hacía Collserola. Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde. Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde. http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Supongo que hasta las 8 o más ... habrá fiesta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
del ebre cap al..
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 111

southern rock yeah!
|
avui tenies obert? es que he passat cap a les 6 per mera tafaneria amb la furgo i he vist el televisor encés, molta penya, furgones fora, un cartell molt xulo i m'han donat ganes d'entrar, pero em feia por pasar per sota de la escala..... i de fer nosa als currants
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3114

|
Jordi ,urgencia en el curro mañana,me habia pedido la tarde libre para estar con todos vosotros y va a ser que no
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|