Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: VALL DE PI. Mòn de les molses. (Llegit 432 vegades)
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2723

tardor al bisaura
|
Ahir 24-02-2007, vaig fer la ruta de la vall de Pi (cerdanya, prop de Bellver), fins arribar al Pradell. El dia va estar força interesant perque bastant sovint i va nevar, però sobretot ho feia a la zona nord de la comarca. Sobre la vall dir, que és un paratge impresionant i les vistes desde els coll de l'Orri sobre el Cadí inmillorables.
Com ja he dit el dia va començar molt bé, desde l'inici de la ruta a Cortariu, la vista de la Tossa Plana de Lles era aquesta.

Als 10 minuts, entrem al parc natural del Cadí Moixeró, i tenim una vista general de la vall

I d'aquí fins molt adalt, ens acompanya un bosc de pi roig, (després avets) amb un ambient molt humit i on dominen les molses

Una mica més adalt dominen les avetoses, per mi un bosc de 

Alguna vista sobre la vall:

Una sobre la Cerdanya:

I a les dues hores llargues arribem al Refugi de Gònec, on va fer un bon ruixat de neu

i l'entorn

ràpidament va sortir el sol, i vam arribar al coll de l'Orri, on les vistes del cadí eren espectaculars.
Vista general

Pas dels Gosolans

Comabona

Al mig de la foto, el refugi del Prat d'Aguiló (que petits som davant el cadí! )

Desde aquí vista al massís del Puigmal, molt blanquet

I a la Tossa d'Alp

Més tard ja trobem l'objectiu de la ruta, el pradell, amb un pam de neu.. i les vistes..

riu completament glaçat

i aquí el més destacat de la vall, la roca Foradada, un gegant penyasegat calcàri amb un forat al mig

i baixem la vall, envoltats d'avets i molses fins al punt de partida

i encara sobre el nord de la comarca nevava

Gràcies i que agradí!
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3736

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
molt guapes les fotos!! 
una zona preciosa i descuneguda per mi, a veure si algun dia m'hi arribo 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2723

tardor al bisaura
|
Enhorabona Torreneules a aquest pas t’hauràs patejat tot el Piri amb poc temps  aquest report m'agrada especialment doncs ja saps que la zona del Cadí em tira mes que cap altra gràcies doncs per apropar-nos a tant esplèndids paratges  gràcies!!
el Cadí és el Cadí 
Per patejar tot, crec que afortunadament trigaré molts anys..
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2