Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: VALL DE PI. Mòn de les molses. (Llegit 448 vegades)
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2739

tardor al bisaura
|
molt guapa aquesta zona, realment no hi he anat gaire en totes les excursions que he fet pel cadí, però val molt la pena....  Felicitats per les fotografies noi!!!  Gràcies! Ara s'ha d'aprofitar per anar per les valls, i a l'estiu millor fer els cims..  jejeje... per a mi... els Cims encara estàn més disponibles a l'hivern!! jejeje....  però per anar a una vall, millor fer-ho en aquesta època, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
Gongo
Visitant
|
Molt maques!
A on comença aquesta ruta? ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

tardor al bisaura
|
Molt maques! A on comença aquesta ruta? ?  Doncs desde el poble de Pi, hi han indicacions d'una casa de colonies i un poblat mongol (o alguna cosa així), que s'anomena cortariu, i allà es deixa el cotxe.
Gràcies!
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

tardor al bisaura
|
Bon report Torreneules. M'alegra veure que ultimament surts bastant.... No val la pena discutir.......sempre és temps d'anar a la muntanya, ja sigui al la vall o als cims ....  Cada disabte intento fer la cabra! tanta ciutat no està feta per mi..
I si, sempre hi ha temps per la muntanya, perque cada època hi ha alguna cosa diferent..
Gracies!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19893

Un xic de Tramuntana
|