Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
13 Octubre de 2008, 06:17:44
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  On està millor de preu?
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: On està millor de preu?  (Llegit 939 vegades)
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 21999

Nova Zodiac

Re: On està millor de preu?
« Resposta #20 en: 27 Febrer de 2007, 07:11:59 »

Davis y garantía..........

Por ley creo que hay dos años de garantía...  también por ley (parece ser) hay que pagar el doble por lo mismo pasando por el "importador oficial", el cual se saltó a la torera la depreciación del dolar respecto al euro y mantuvo, y mantiene, no lo olvidemos, los precios abusivos, desorbitados y casi estafadores, antes de, que después de, y hablamos del 25% más o menos con los productos davis que vende en exclusiva...

llevo 5 años con la davis comprada A MITAD DE PRECIO sin problemas, y se se me jode la volveré a comprar al otro lado del charco, como dice g-force es cuestión de suerte, lo otro es cuestión de robo

Ademas de un servicio pesimo de reparacion, tardio, y con una soberana prepotencia...... ala!!! ya me he quedado a gusto  Tongue
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2400

« Resposta #21 en: 27 Febrer de 2007, 09:21:07 »

Davis y garantía..........

Por ley creo que hay dos años de garantía...  también por ley (parece ser) hay que pagar el doble por lo mismo pasando por el "importador oficial", el cual se saltó a la torera la depreciación del dolar respecto al euro y mantuvo, y mantiene, no lo olvidemos, los precios abusivos, desorbitados y casi estafadores ........,

Algo similar iba a escribir. Aplicable a muchísimos otros productos (cámaras, equipos radioaficionado, ...). ¿ Por qué aquí pagamos x2 del precio USA y mucho más que en cualquier pais europeo ? Y comparamos PVP. El distribuidor ya tiene sus descuentos, que son los que le deben proporcionar sus margen de negocio.  Estamos aún en un pais donde determinados productos son un lujo y los lujos se pagan.

Comprar directo a USA tiene sus riesgos: aduanas, portes caros (que se multiplican en caso de cualquier devolución), normativas, garantía, etc.. pero y ¿ comprar a otros países europeos ?

En línia
Cruck
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm

« Resposta #22 en: 27 Febrer de 2007, 17:03:57 »

Garilo, qui distribueix Rainwise a les nostres terres??
Les 3 que tenim instal-lades a cambrils s'han comprat aquí:

www.tek3000.com

Jo vaig contactar amb aquesta gent per comprar la Rainwise.

Abans però, els vaig fer una consulta, volia saber si el anemo es podia separar per posar a la teulada i la resta abaix al jardí.
Em va contestar que no.

Després en Garil em va aclarir que si que es pot separar però forçosament ha de ser amb cable,  el que em va fer tirar enrera la compra. Una llàstima, però no puc passar fil de la teulada fins al jardi.

Ara estic mirant opcions de la Davis a USA, es pot afegit un transmisosr wireless per l'anemo.

Tot i el risc de la compra fora d'aquí, la diferència em sembla que valdrà la pena jugarse-la
Ara estic esperant em confirmin el tema ports i/o aduanes i decidiré.
En línia

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 21999

Nova Zodiac

« Resposta #23 en: 27 Febrer de 2007, 19:51:17 »

Garilo, qui distribueix Rainwise a les nostres terres??
Les 3 que tenim instal-lades a cambrils s'han comprat aquí:

www.tek3000.com

Jo vaig contactar amb aquesta gent per comprar la Rainwise.

Abans però, els vaig fer una consulta, volia saber si el anemo es podia separar per posar a la teulada i la resta abaix al jardí.
Em va contestar que no.

Després en Garil em va aclarir que si que es pot separar però forçosament ha de ser amb cable,  el que em va fer tirar enrera la compra. Una llàstima, però no puc passar fil de la teulada fins al jardi.

Ara estic mirant opcions de la Davis a USA, es pot afegit un transmisosr wireless per l'anemo.

Tot i el risc de la compra fora d'aquí, la diferència em sembla que valdrà la pena jugarse-la
Ara estic esperant em confirmin el tema ports i/o aduanes i decidiré.
Has mirat l'opcio de comprar-la a Europa??
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Tranquil
Cumulus Mediocris

Missatges: 998

Tranquilitat i bons aliments.

« Resposta #24 en: 27 Febrer de 2007, 20:17:03 »

I de pasada quines porten menys problemes en cas de problemes no Lluìs?? hem refereixo a garanties, aduanes ........

Està clar que si la compres als Estats Apretats, en cas de garantia pots tindre algún problema, mes que res per enviar-la i tal, i també si la garantia serveix per aquí Espanya, ho tindrem que averiguar.

Si compres via CCSI ... representa que compres a Europa (UK/Finland), no ?.  A més, ara citen "agent" a la Península

http://weatherstation.net/location.php?id=8

Al preu de CCSI (535 $) també hauràs de sumar-li ports.

Jo la vaig comprar aqui http://weatherstation.net i va venir desde finland. versió europea i garantia europea.

A mi no hem van cobrar aduanes. Repeteixo. la vaig comprar a http://weatherstation.net
En línia

M'ENCANTAAAAAA!!!
Web cam.
Mirant al N des de Llinars. (Montseny)

Llinars del Vallès.
Barcelona.
Cruck
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm

« Resposta #25 en: 28 Febrer de 2007, 09:25:55 »

Has mirat l'opcio de comprar-la a Europa??

Estoy en ello....

Precisament a l'adreça que ha indicat en Tranquil

Gràcies,
En línia

Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió