Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: On està millor de preu? (Llegit 912 vegades)
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22068

Nova Zodiac
|
I de pasada quines porten menys problemes en cas de problemes no Lluìs?? hem refereixo a garanties, aduanes ........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
I de pasada quines porten menys problemes en cas de problemes no Lluìs?? hem refereixo a garanties, aduanes ........
Està clar que si la compres als Estats Apretats, en cas de garantia pots tindre algún problema, mes que res per enviar-la i tal, i també si la garantia serveix per aquí Espanya, ho tindrem que averiguar. Si compres via CCSI ... representa que compres a Europa (UK/Finland), no ?. A més, ara citen "agent" a la Península http://weatherstation.net/location.php?id=8Al preu de CCSI (535 $) també hauràs de sumar-li ports. Jo la vaig comprar aqui http://weatherstation.net i va venir desde finland. versió europea i garantia europea. Crec que aixo es el que ens interesa..... no Lluìs?? Perque la rainwise per quan surt ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12874

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
S'ha de mirar el preu i si tens possibles problemes en un futur que més et val la pena, si pagar més aquí i tenir garantía o jugarte-la 
Si al distribuïdor d'aquí li vas amb una estació que has comprat a l'estranger, no busquis rapidesa i et fotrà una clavada si vols que t'ho arregli.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12874

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Si al distribuïdor d'aquí li vas amb una estació que has comprat a l'estranger, no busquis rapidesa i et fotrà una clavada si vols que t'ho arregli. Si, pero..............estem parlan de cuasi 600 euros.................a 1200 euros, potser val la pena el risc. Això ja depen de cadascú, jo he comprat les rainwise aquí (3 unitats), i el distribuidor en aquest cas és una maravella, a la mínima que rep un mail per part meva consultant ja el tinc al telf preocupant-se pel tema.
He pagat a gust, al menys en el meu cas 
A una de les estacions, semblava que tingués un possible fallo amb la pressió, cada quan li sortia dels collons (potser 2 o 3 vegades l'any i en una sola lectura) donava valors de 970 0 980hpa..... res que no es solventés en 1 minut al software..... doncs el tio va canviar tota la circuitería de l'estació, o sigui tot nou i sense replicar-li 2 vegades que ho fés.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Garilo, qui distribueix Rainwise a les nostres terres??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|