|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2408

|
Molt quapo !
Com diu l'Ignasi "el pati de casa", per a mí també va ser-ho fa uns anyets. Circunstàncies vàries i la massificació festiva me'n han fet apartar una mica.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
ôzti ...però si es casa meva..."el meu pati"..... je, je 
etapa superada...St. Llorenç pam a pam...sempre hi ha recons per "descobrir" o re-trobar Se'm posa la pell de gallina veient aquestes fotos...el meu santuari esportiu-espiritual.
està massificat, sí, però té mística...entre setmana 
Brutal seure al Cap del Mort o a la Roca de les 11 hores a sentir el brugit del Vallès com s'engega l'humanitat per allà les 6 del matí.....d'allò que fa que pensar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34326

|
Un dia d'aquests ... aniré per la zona càmera en mà; li tinc ganes 
Bones fotos noi !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34326

|
Quan vulguis 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3860

Michael Connelly
|
Molt xules les fotos en un indret no gaire llunyà de la civilització. De vegades per perdre-s'hi no cal anar a la quinta forca, a mitja hora de casa pots troba indrets més que interessants i mig desconeguts per a la majoria. Ens haurem d'escapar més de la ciutat que per aquí la cosa començar a ser aburrida. No hi ha fenomens meteorologics? Dona igual, tenim llocs per visitar ben macos i ben interessants. 
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ampi
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 457

|
Desprès del exili forçat, imagino que amb aquesta excursioneta vas gaudir de valent, una bona oportunitat per oxigenar-te dins d’aquest paratge tan preciós 
Les fotos son maquíssimes 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|