Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: 1ª JORNADA DE MOTOR I MEDI AMBIENT (Llegit 1346 vegades)
|
BOIRA OSONENCA
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1230

|
Bones
Ara son les motos.  Aviat els rallys per carretera asfaltada. 
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6563

no puc amb l´ecologisme integrista
|
SABEU QUANS ECOLOGISTES, DEFENSORS, NO PERQUÈ NO, XIRUCAIRES, AMICS DEL OSO YOGUI.... ETC , S´HAN INTERESSAT PER LA PONENCIA, PER PODER-HI DIR LA SEVA.....
"0 , CAP NI UN"
JO PENSO QUE AIXÌ NO ANEM GOTA BÉ ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1630

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
A vegades, a part de parlar-ne, està bé que a qui li pertoqui actui d'una purissima vegada:
El Punt Barcelona, avui, o bé ahir La Vanguardia:
Detenido un motorista por intentar atropellar a los mossos que querían multarlo en Dosrius Se enfrenta a una sanción que puede alcanzar los 3.000 euros 0 votos 11 comentarios 06/06/2008 | Actualizada a las 15:33h Barcelona. (EUROPA PRESS).- Los Mossos d'Esquadra detuvieron el sábado a un motorista que intentó atropellar a tres agentes y un guarda forestal que se disponían a multarlo por circular por una senda del Parque Montnegre i el Corredor, en el término municipal de Dosrius (Barcelona), donde está prohibido, según informó ha informado la Policía catalana.
Seguir leyendo noticia Sobre las 17 horas del 31 de mayo, tres mossos y un guarda del parque vieron una motocicleta en una senda de menos de un metro del paraje conocido como 'La Llorita'. El Plan de Espacios de Interés Natural prohíbe la circulación rodada en pistas y caminos forestales no declarados de protección especial de menos de cuatro metros de ancho.
Por esa razón, dieron el alto al motorista Miguel H.A., un español de 24 años, pero éste hizo caso omiso a las indicaciones y aceleró, obligando a los agentes y al guarda a tirarse al suelo para evitar ser arrollados.
Dos horas después, detuvieron al motorista en su domicilio de Sant Andreu de Llavaneres (Barcelona) y el domingo pasó a disposición judicial acusado de atentar contra agentes de la autoridad y conducción temeraria. También fue denunciado por vía administrativa por circular por un lugar prohibido, cuya sanción puede alcanzar los 3.000 euros.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
1er: No es justifica de cap forma el comportament d´aquest indivuduu.
2on: A Dosrius a mi em cau la cara de Vergonya del descontrol que hi ha , esteu a anys llum de tenir.ho tot regulat com nosaltres , suposo que al ser mes gent ... tan de un bàndol com de l´altre , jo veig que la caguen anan i tornant amb els camins de fins a -4 metres , ja que proliferen mes les tot terreny per anar a +4 metres , que erosionen, fan mes soroll i son mes perilloses que les de trial ... però bueno ... sou tant listillos que la cagueu anant i tornant ...
3er: Si tens que posar noticies com aquestes per desprestigiar, dons jo te la torno amb una altre i penso que mes greu...
JUSTICIA PARA JAIME
Siempre nos ha sorprendido, que los agentes forestales de Madrid no dijeran ni una sola palabra, sobre la colocación del cable asesino, que sesgó cobardemente la vida de nuestro compañero Jaime, dejando viuda y huérfanos de muy corta edad.
En Google, también aparecen sus calificaciones en el examen del GORNP, requisito para opositar, donde suspendió una de las pruebas. Aparecen también, vínculos a otras páginas de Internet, donde dicho sujeto publicó con sus propias palabras, que era agente forestal interino de Madrid, destinado en el DRIM, Dispositivo Rápido de Inmovilización de Motociclistas. La manera de inmovilizar motociclistas, escondidos tras los arbustos, y tirándolos al suelo, ya fue comentada muchas veces en los foros. Nadie imaginó, que también se usaran cables trampa.
Esto es lo que nos hace sospechar, de su posible implicación en la colocación del cable, que inmovilizó rápida y permanentemente, a nuestro compañero Jaime.
Si vols la noticia complerta: http://todotrial.mforos.com/59927/7563415-justicia-para-jaime/
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1630

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Apa, quina bestiesa!!!!!
no t'equivoquis Surf, que no vull desprestigiar res ni ningú!
només vaig deixar constància i fixa't com ho vaig encapsalar, de que ja és hora que almenys regulin zones protegides i parcs naturals com el de Montnmegre-Corredor on tot és campi-qui-pugui!
el trial l'he mamat des de petit, al poble era una febre, a Rellinars encara més, la febre Jordi Terrés la mamàvem i l' anàvem a rebre, a fer pintades a les carreteres 7 campionats del món...però jo em queixo del mal ús d'algunes persones, com aquesta de Llavaneres.
Què ens està passant el darrer mig any: Ara per aquí prop del Corredor la moda és increïble: passa una brigada de BTT's amb dalls i serres, obren un sender al mig del bosc, instla.len rampes, ponts de fusta (una mena de circuït de descens)...passen 10 bicis, darrera elles 20 motos...ja està, un corriol més trinxat i erosionat. Ho he vist en 3 senders diferents, on anava a buscar bolets  Un d'ells, el circuït , ja el vaig fer saber a les autoritats pertinents fa dues setmanes. estan investigant.
Vaja, que Parc Natural..no sé de què. (Per Sant Llorenç del Munt fa 14 anys que van ser molt estrictes) Els usos estan regulats. La gent fa el que vol. Ningú diu ni fa res. Penós!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
Apa, quina bestiesa!!!!! no t'equivoquis Surf, que no vull desprestigiar res ni ningú! només vaig deixar constància i fixa't com ho vaig encapsalar, de que ja és hora que almenys regulin zones protegides i parcs naturals com el de Montnmegre-Corredor on tot és campi-qui-pugui! el trial l'he mamat des de petit, al poble era una febre, a Rellinars encara més, la febre Jordi Terrés la mamàvem i l' anàvem a rebre, a fer pintades a les carreteres 7 campionats del món...però jo em queixo del mal ús d'algunes persones, com aquesta de Llavaneres.
Què ens està passant el darrer mig any: Ara per aquí prop del Corredor la moda és increïble: passa una brigada de BTT's amb dalls i serres, obren un sender al mig del bosc, instla.len rampes, ponts de fusta (una mena de circuït de descens)...passen 10 bicis, darrera elles 20 motos...ja està, un corriol més trinxat i erosionat. Ho he vist en 3 senders diferents, on anava a buscar bolets  Un d'ells, el circuït , ja el vaig fer saber a les autoritats pertinents fa dues setmanes. estan investigant. Vaja, que Parc Natural..no sé de què. (Per Sant Llorenç del Munt fa 14 anys que van ser molt estrictes) Els usos estan regulats. La gent fa el que vol. Ningú diu ni fa res. Penós! Esta clar que hi ha gent que ho portem a dintre http://www.7cims.com/?p=180
Mira, una de les moltes feines que fem per Setmana Santa per regular ...
http://www.motoclubabadesses.com/ca/index.html
|

reg.JPG (67.46 KB, 570x646 - vist 61 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|