Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: -8ºC A Begues !!!!!!! ¿?¿?¿?¿ (Llegit 233 vegades)
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3797

Vallirana (310 msnm)
|
Algú ha vist al mapa de minimes del Temps el registre de minima de -8ºC a Begues? ??
M'he quedat alucinat, aqui a Vallirana cota 310 he tingut una minima de 3.4ºC amb cel cobert i molta inversió térmica, aquest registre de Begues, de ser cert, es molt alucinant, jo veig la llum de Begues sobre la muntanya desde casa meva, no pot haver-hi tantisima diferencia!!!!!!! -8 Es un registre ja Pirenaic!!!!!
He consultat l'estació automàtica del SMC i el valor de minima és de 4.5, valor que ja em quadra més amb la inversió térmica tan marcada que hi hagut avui!!! Algu sap d'on han tret aquesta dada?
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30360

|
Ni cas a la automatica. Si són certs aquestes temps.
Begues és un microclima impresionant, modo Vallgorguina and co
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6864

|
Increible,, yo tambien lo he visto ,,, lo veo un poco exagerado,, pero como dice sinner es,, otro mundo,, no hay nadie que lo pueda confirmar.....
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34325

|
La del SMC está en otra ubicación ... la de los -8ºC es privada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6870
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo si que m´ho crec, a Salt-Deveses el divendres -8,6º de mínima, i és semblant la situació a Begues, al fons d´una vall prelitoral.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Dani-SantAndreu-B
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 758

SANT ANDREU DE LA BARCA
|
no sabia dnd publicar esta foto..se trata de una ruta que realicé anoche cuando volvia de tomar unas copas con los colegas y al volver pues quise ver la inversión térmica que habia ayer por mi zona...
Comencé a medir las tempes con el termometro del coche(la temperatura real suele ser mas baja que la que marca el termometro del coche)a la altura de Pallejà, por la parte de la salida de la autovia, el termo marcaba alli 2,5º, sobre las 4 de la mañana.Al salir hacia sant andreu antes de los tuneles ya marcaba 1,5º, que fué descendiendo hasta la entrada a sant andreu, dnd hay una riera, y en ese punto junto a las primeras casas habia 0,5º, donde comenzó a subir hasta los 2,3º de la zona del ayuntamiento.A partir de aqui tomé dirección corbera, y la temperatura fué bajando paulativamente hasta los 0,9º en los ultimos edificios, saliendo ya hacia la piscina municipal( a 200m),donde yo curro,en ese punto ya marcaba -1,5º, hasta los -2,5º mas adelante.A partir de aqui fue subiendo hasta los 2,3º en la urbanizacion de can llopart a 200msnm. Mas tarde di una vuelta por otras partes del municipio y la temperatura variaba entre los 0,5º y los 1,5º..bueno aqui cuelgo una foto dnd alguna idea os podeis hacer...
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]