MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 470

Vilafranca del Penedès
|
Hola, doncs ara pel meu cumple ( 18 d'abril) vull comprar-me una RainWise i així tenir-la junt la Davis...He mirat per internet i a USA la venen amb ports i tot per uns 750 €...volia saber si algú sap algun altre lloc on la pugui comprar que també sigui econòmic, perque d'entre altres coses també hauré de vendre la meva Neckmarine 3600 per aconseguir tants de diners...bueno res més, espero els consells
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
A la pàgina www.provantage.com , a l'estació amb el pluviometre incorporat i hi has d'afegir la consola i els ports cap a Espanya, tot per 948,22 $ i la pròpia pàgina et dona l'opció de passar-ho a euros, que et surt per 721 €...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
No fotis...gràcies per avisar-me...bueno encara em queda l'opció de www.americanweather.com que queda per uns 795$ més l'envío...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13653

|
Collons nen, vas fort 
no en tens prou amb la Davis
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
ja...però fa molta ilusió una Rainwise... encara ho haig de consultar als pares per això...tasca complicada jeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12877

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Has de sumar el datalogger+ el pluvio crec haver vist..... a part els ports i el que et puguin clavar a l'aduana.
Mirat'ho bé no tinguis sorpreses d'ultima hora i et surti més car el collar que el galgo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3302

Dime de dónde vienes...
|
Osti túuuu...
Si que apunteu fort, si...
Jo encara amb la meva oregoneta des de fa 2 anys i 3 messos... tot per no tindre moneys !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|